Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prissey schreef:mensen doe alsjeblieft even normaal.. ik heb het beste voor met deze knul.. en heb zoetjes allang een pb gestuurd!!! Jeetje zeg jullie trekken van alles maar uit dat ik slechte bedoelingen heb voor deze pony nou dit is dus echt niet WAAR
sjeik schreef:Prissey, verblijfplaats van de pony is bekend.
Er zijn meer mensen mee bezig.
Dus ehm niet gaan mokken als er morgen iemand anders met de pony van door is.
Ninx schreef:Blijven lezen jongens: ts heeft Zoetjes een pb gestuurd.
Cassidy schreef:Ik heb mijn twijfels of Kneusje echt de gang naar de eeuwiggroene jachtvelden maakt, als TS hem gaat ophalen.
Prissey schreef:Ik had hem idd liever zelf gebracht omdat ik intussen alles geregeld heb en de pony gehaalt kon worden..
En als ik op sommige pb's niet gereageerd heb sorry daarvoor maar als ik gelezen had over gratis vervoer had ik dit heus wel aangenomen. alleen je krijgt 100de pbtjes binnen stromen met allerlei vragen en berichtjes ik kon het niet eens bij houden..
Daarbij staat waarom is het zo slecht als ik vraag of ik kan niet gewoon mee mag met zoetjes naar de DA?
is dat zo een gek idee? mag ik dan helemaal niks meer weten over het ventje waar ik een diepe zwak voor heb? Ik heb het beste met hem voor en zoetjes heb je gepbt ik vind dit gekibbel echt niet nodig en het gaat werkelijk nergens over. We hebben het hier over het welzijn van een pony en jullie denken direct dat ik hem niet de hulp kan geven die nodig is?
iedereen zou eens wat fatsoenlijker en beleefder met elkaar om moeten gaan en niet gelijk een slechte in een mens naar boven halen..
Ik heb namelijk niets geheim gehouden ben al 2 dagen bezig met van alles en nog wat te regelen voor deze pony en inneens ben ik de boos doender?
sjeik schreef:Als het aan mij ligt wel bunga. Dat laatste dan. Als ze er niet snel uitkomen ga ik morgen bellen en word het snel en kies opgelost, maar ik heb vertrouwen in Zoetjes en ga haar geen gras voor de voeten weg gaan zitten maaien.
Epona_ schreef:Prissey, ik vind dat jij dit als jong meisje mooi geregeld hebt! Als zoetjes hem komt ophalen kunnen jullie samen naar de DA en hebben jullie hem samen 'gered'. De mensen die hier zitten te kakelen maar niks doen, en zo zitten er hier velen, zitten hier enkel de tijd van de TS en anderen te rekken. De TS is dan nog zo beleefd om overal op te antwoorden. Respect dat jij deze pony een kans geeft