Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:30

Er ligt blijkbaar een stuk geschiedenis waar wij geen weet van hebben.... m.b.t. wanbetaling.
Enfin, het is aan degenen die dat betreft om het op te lossen en het is logisch dat dit bij enkele mensen voor wat wantrouwen zorgt.
Maar nu een andere 'onpartijdige' Bokker (Zoetjes) zich heeft opgeworpen om ts te helpen, liever gezegd: de pony te helpen... is het wel rond allemaal.
Laten we de discussie nu sluiten en even afwachten welk nieuws we morgen van de dames krijgen.

Ninx

Cassidy schreef:
Ik heb mijn twijfels of Kneusje echt de gang naar de eeuwiggroene jachtvelden maakt, als TS hem gaat ophalen.

Als de dames het gezamenlijk oplossen is dat probleem opgelost.

mayOOo

Alves schreef:
Laten chippen en op naar de slager :x

naar 6 maanden mag die dan pas naar de slager ;) .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:31

Prissey schreef:
mensen doe alsjeblieft even normaal.. ik heb het beste voor met deze knul.. en heb zoetjes allang een pb gestuurd!!! Jeetje zeg jullie trekken van alles maar uit dat ik slechte bedoelingen heb voor deze pony nou dit is dus echt niet WAAR

Valt dit onder de noemer van : eerder geboekte resultaten zijn geen garantie voor de toekomst? :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:31

@ Zap: Nee precies, dat bedoel ik ook. Wij kennen deze 2 niet persoonlijk dus weten nooit 100% zeker dat alles goed verloopt.

Dat TS niet reageerde ging over eerder vandaag, toen er ook hulp werd aangeboden.

Geld was blijkbaar wel een probleem voor TS, iig wel als er een behandeling mogelijk was. Dit is tenminste wat ik begreep.

Zoetjes heeft aangegeven alle da rekeningen te willen en kunnen betalen.

Het maakt ook niet uit wie hem gaat halen, zolang hij maar opgehaald wordt en naar de dierenarts wordt gebracht. Maar het komt op mij over alsof TS hem perse zelf wil halen en geen hulp van anderen accepteert.
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 31-12-09 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:32

Jullie zitten maar te lallen en ondertussen zijn we al 2 dagen verder :Y) Gaat er nu iemand serieus actie ondernemen ? Want dit is dringend nodig ;)
Zoetjes, ga hem snel halen!

Ninx

Calanddra schreef:
Het maakt ook niet uit wie hem gaat halen, zolang hij maar opgehaald wordt en naar de dierenarts wordt gebracht. Maar het komt op mij over alsof TS hem perse zelf wil halen en geen hulp van anderen accepteert.

Blijven lezen jongens: ts heeft Zoetjes een pb gestuurd.

sjeik

mayOOo schreef:
Alves schreef:
Laten chippen en op naar de slager :x

naar 6 maanden mag die dan pas naar de slager ;) .

Hoe kom je daar bij.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:33

zap schreef:
Waar is bokker 2010 (?) gebleven?

Dat was een SA en is geband. Was een vriendin van TS die al lang permanent geband was.

Mijn voorkeur gaat naar zoetjes uit ivm met ervaring die ze heeft met mini's en inderdaad haar middelen. Maar ik heb er vertrouwen in dat ze er samen wel uitkomen :j

Lotus83

Epona_ schreef:
Jullie zitten maar te lallen en ondertussen zijn we al 2 dagen verder :Y) Gaat er nu iemand serieus actie ondernemen ? Want dit is dringend nodig ;)
Zoetjes, ga hem snel halen!

Best wel scherp opgemerkt :x

S_uus

sjeik schreef:
Prissey, verblijfplaats van de pony is bekend.
Er zijn meer mensen mee bezig.
Dus ehm niet gaan mokken als er morgen iemand anders met de pony van door is.

Dit vind ik wel een beetje banketstaaf overkomen eigenlijk , die laatste zin.
Want TS doet wel veel research voor dit dier , licht haar DA in enzo, vader wil helpen , waarschijnlijk ook wel financieel?
En je zegt gewoon
Dus ehm niet gaan mokken als er morgen iemand anders met de pony vandoor is.
Zij heeft het ook goed bedoelt :) Misschien kan het in samenwerking met Zoetje voor alsnog?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:34

Ninx schreef:
Blijven lezen jongens: ts heeft Zoetjes een pb gestuurd.

Nadat ze alle hulp van anderen heeft genegeerd

Maar dat terzijde, hopelijk komen jullie eruit en wordt hij zo snel mogelijk daar weggehaald :) Dit diertje verdient het niet om hier nog een dag langer te zijn :n
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 31-12-09 01:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:34

Cassidy schreef:
Ik heb mijn twijfels of Kneusje echt de gang naar de eeuwiggroene jachtvelden maakt, als TS hem gaat ophalen.

Waarom heb je hier je twijfels over? Mag desnoods via Pb.
Ik hoop dat de dames het samen oplossen en het niet ten koste van het diertje gaat.
Ik hoop dat hij snel uit zijn pijn verlost gaat worden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:35

Ik duik mijn bed in. Hopelijk komen jullie eruit en wordt de pony zo snel mogelijk naar een dierenarts gebracht. Ik lees het morgen wel.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:36

Ik had hem idd liever zelf gebracht omdat ik intussen alles geregeld heb en de pony gehaalt kon worden..

En als ik op sommige pb's niet gereageerd heb sorry daarvoor maar als ik gelezen had over gratis vervoer had ik dit heus wel aangenomen. alleen je krijgt 100de pbtjes binnen stromen met allerlei vragen en berichtjes ik kon het niet eens bij houden..

Daarbij staat waarom is het zo slecht als ik vraag of ik kan niet gewoon mee mag met zoetjes naar de DA?
is dat zo een gek idee? mag ik dan helemaal niks meer weten over het ventje waar ik een diepe zwak voor heb? Ik heb het beste met hem voor en zoetjes heb je gepbt ik vind dit gekibbel echt niet nodig en het gaat werkelijk nergens over. We hebben het hier over het welzijn van een pony en jullie denken direct dat ik hem niet de hulp kan geven die nodig is?

iedereen zou eens wat fatsoenlijker en beleefder met elkaar om moeten gaan en niet gelijk een slechte in een mens naar boven halen..

Ik heb namelijk niets geheim gehouden ben al 2 dagen bezig met van alles en nog wat te regelen voor deze pony en inneens ben ik de boos doender?

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:36

Lotus83 schreef:

Waarschijnlijk minder scherp dan de pijn die deze pony al 48 u langer voelt ;)

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:37

Als het aan mij ligt wel bunga. Dat laatste dan. Als ze er niet snel uitkomen ga ik morgen bellen en word het snel en kies opgelost, maar ik heb vertrouwen in Zoetjes en ga haar geen gras voor de voeten weg gaan zitten maaien.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:38

Ik kan best begrijpen dat je mee wilt, is logisch natuurlijk :) Gezien je berichtjes kwam het echter op mij over alsof je alles zelf wilde doen, geen hulp wilde accepteren van anderen.
Vandaar mijn reacties.

Hoop iig dat jullie dit ventje snel kunnen helpen :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:38

Prissey schreef:
Ik had hem idd liever zelf gebracht omdat ik intussen alles geregeld heb en de pony gehaalt kon worden..

En als ik op sommige pb's niet gereageerd heb sorry daarvoor maar als ik gelezen had over gratis vervoer had ik dit heus wel aangenomen. alleen je krijgt 100de pbtjes binnen stromen met allerlei vragen en berichtjes ik kon het niet eens bij houden..

Daarbij staat waarom is het zo slecht als ik vraag of ik kan niet gewoon mee mag met zoetjes naar de DA?
is dat zo een gek idee? mag ik dan helemaal niks meer weten over het ventje waar ik een diepe zwak voor heb? Ik heb het beste met hem voor en zoetjes heb je gepbt ik vind dit gekibbel echt niet nodig en het gaat werkelijk nergens over. We hebben het hier over het welzijn van een pony en jullie denken direct dat ik hem niet de hulp kan geven die nodig is?

iedereen zou eens wat fatsoenlijker en beleefder met elkaar om moeten gaan en niet gelijk een slechte in een mens naar boven halen..

Ik heb namelijk niets geheim gehouden ben al 2 dagen bezig met van alles en nog wat te regelen voor deze pony en inneens ben ik de boos doender?

Ik wil niet banketstaaf doen, maar je hebt een paar keer gereageert. Je wilde wel een vergoeding geven en toen stuurde ik terug dat ik hem gratis naar Den ham wilde brengen, maar niet naar Leiden toe en toen kreeg ik opeens geen reactie meer. Maar goed, ik heb de hoop nog niet opgegeven dat het diertje geholpen gaat worden.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:39

Prissey, ik vind dat jij dit als jong meisje mooi geregeld hebt! Als zoetjes hem komt ophalen kunnen jullie samen naar de DA en hebben jullie hem samen 'gered'. De mensen die hier zitten te kakelen maar niks doen, en zo zitten er hier velen, zitten hier enkel de tijd van de TS en anderen te rekken. De TS is dan nog zo beleefd om overal op te antwoorden. Respect dat jij deze pony een kans geeft +:)+

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:39

Epona_ schreef:
Lotus83 schreef:

Waarschijnlijk minder scherp dan de pijn die deze pony al 48 u langer voelt ;)

zo dan, nog veel scherper :x

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:40

sjeik schreef:
Als het aan mij ligt wel bunga. Dat laatste dan. Als ze er niet snel uitkomen ga ik morgen bellen en word het snel en kies opgelost, maar ik heb vertrouwen in Zoetjes en ga haar geen gras voor de voeten weg gaan zitten maaien.

Neem jij hem dan mee of wat is dan de bedoeling?
Ik hoop dat het snel opgelost is.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:40

Jaa idd en toen heb ik in het topic gereageerd dat ik de da dicht bij zou bellen. Omdat ik toch wel van mening was dat een lange rit niet aangenaam was voor het beestje..

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:41

Lotus83 schreef:
zo dan, nog veel scherper :x

Wat draag jij veel bij tot dit topic, seg.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:41

Epona_ schreef:
Prissey, ik vind dat jij dit als jong meisje mooi geregeld hebt! Als zoetjes hem komt ophalen kunnen jullie samen naar de DA en hebben jullie hem samen 'gered'. De mensen die hier zitten te kakelen maar niks doen, en zo zitten er hier velen, zitten hier enkel de tijd van de TS en anderen te rekken. De TS is dan nog zo beleefd om overal op te antwoorden. Respect dat jij deze pony een kans geeft +:)+

Ja, een pony redden, die niet te redden is.