muiszje schreef:hoi allemaal,
De knoop is doorgehakt, pepper krijgt nog een mooie maand (misschien nog 1.5 maand, hangt van het weer af) maar inprincipe vind ik het na mijn herfstvakantie (Waarin ik dus ongestoord afscheid kan nemen)genoeg geweest (Slik).
Nu had ik het idee om de dierenarts aankomende week te laten komen om alles door te spreken en voor te leggen of het misschien een idee is om pepper voor een maand op pijnstillers te zetten, zodat ze haar laatste maand geheel pijnvrij kan rondlopen. Natuurlijk moet ik dan voor mezelf wel bedenken dat ze, omdat ze dan op pijnstillers staat, opeens heel goed lijkt..
Heel veel sterkte 
Ik vind het de juiste beslissing, moeilijk maar dapper!
Ik leef met je mee, en helaas ook letterlijk.
Q gaat ook weg als het weer omslaat, heb nog geen datum maar ben al wel iemand aan het regelen die hem wegbrengt, ik kan dat niet
(Slacht, net als de andere 2 dit omdat thuis spuitje geven niet lukt ivm ophalen rendac, dan moet ik een dood dier naar de kant van de weg slepen... Ik zet hem thuis op de trailer en stort dan in terwijl iemand anders de rest daar regelt.)
Weet je, als je dé afspraak eenmaal hebt staan en een datum hebt krijg je wel een soort rust over je heen. De twijfel is dan weg, en die twijfel is ook erg slopend.
Toen duidelijk was dat Des & Dee de 26e om 7.00 daar moesten zijn hadf ik nog 1,5 week en op de laatste avond na heb ik die 1,5 week het erg goed gehouden.
Alleen die laatste avond...laatste keer knuffelen, laatste keer voeren, laatste keer met alles, toen werd ik echt gek..