Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:ElCid, gaaf als je er zelf eentje kan aanschaffen!! Ga je het dan ook aanbieden in de omgeving voor anderen? Het werkt ook voor bijv paarden met eczeem, dus best een grote groep die interesse kunnen hebben. Dan heb je het er wel snel uit.
Wat voor zout gaat erin??
Slmt9 schreef:@sp: het heeft niet met vermogen te maken, maar met hoe klein de deeltjes zijn. De flexineb is bijv ultrasoon, die heeft maar 1 bar. Dat zegt dus niets.
Niemand zegt dat het niet werkt, alleen dat het minder goed kan werken.
De enige die zegt dat de flexineb bijv niet tot de achterste luchtwegen komt, is de meneer van equizouttherapie. Maar als ik de juiste cijfers van flexineb krijgt, klopt dat ook wel. Vooralsnog heb ik niet de volledige getallen, dus ik kan het niet bevestigen of ontkrachten.
Het is beide zouttherapie, vernevelen nat, halogenerator droog. Zij werken ook met fysiologisch zout. Hetzelfde als bij vernevelen. Enige verschil is dus nat of droog aanbieden.
Ninx schreef:Voor de flexineb gebruikers: welke cup gebruiken jullie bij de verneveling van zout? (fysiologisch zout)
Kopen jullie ook gewoon bij de drogist het fysiologisch zout? Mijn huidige cup, ik geloof groen, heeft een cyclus van 10 min. Maar ik vul hem dan gewoon nog een keer en ga door.
Ik ga dan wandelen terwijl ze dat ding op heeft. Heb zeker het idee dat het helpt.
Is er ook iemand die de Balsamic Air vernevelt?
Slmt9 schreef:Wat naar Tundra
Mag ik vragen wat je haar nu geeft en of je nu opnieuw zouttherapie zou gaan doen?
LinSa schreef:ElCid, Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je pony gaat nu de kuur is afgelopen? Ik vind je idee om zelf zo'n apparaat aan te schaffen wel erg slim eigenlijk. Misschien zou je het losse apparaat dan eventueel kunnen verhuren zodat mensen op locatie een eigen ruimte in kunnen richten met dat ding.