Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Amy77 schreef:Tug, zweet trekt die akelige mugjes en vliegen aan..mijn ijslandse merrie zit op haar borst nog redelijk in wintervacht, borstel als een gek..maar zou ik dat na het werken met water af kunnen sponsen? Maar water trekt ook mugjes aan..weet niet zo wat wijsheid is? Met dit warme weer borstel ik haar wel na het rijden als ze opgedroogd is, in de hoop dat dat klevve gevoel voor haar weggaat.
Amy77 schreef:Oja, iemand met koeienspul Tectronic (geen idee hoe je het schrijft?) bekend? Je smeert wat over de rug van een koe en die zijn dan 4 weken lang vliegvrij. Voor koeien geregistreerd spul, voor paarden niet, dus er is geen garantie afgegeven.
Mocht het proberen in de avond, eerst op klein plekje of het geen huidirritatie opwekt..heb een fles besteld.
Vorig jaar dr gewassen met round up, hielp helaas niets.
Dank je Annetje, ik twijfelde hier enorm over..vandaar dat ik wachte tot de wind haar gedroogd had en haar dan borstelde ipv wassen (kwam er gelijk een dotje wintervacht nog af)..ga het toch eens proberen en kijken of het verschil maakt.