Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:is dat niet dat spul wat brandplekken geeft in de zon? (haal alle namen inmiddels door elkaar)
XxSultanxX schreef:haaiiii
ik weet dat er geen middeltjes zijn die het jeuken hellemaal tegenhouden , maar zijn er wel middeltjes die jullie hebben gebruikt en waarvan je zegt dit helpt tog wel een beetje ?
de staart en manen eczeem van mijn paard word steeds erger hij heeft wel een eczeemdeken op en dat helpt natuurlijk al aardig![]()
zijn halsdeken is stuk en moet gemaakt worden nu heeft meneer al tot bloedens toe lopen schurenthis zo sneu voor hem ....
dus hebben jullie iets wat je hebt gebruikt waarvan het jeuken toch wat minder word ? ik weet dat het niet bij elk paard zal helpen maar wil het toch graag proberen
ellepel schreef:nou 2 weken op vakantie geweest en met ap zijn eczeem gaat het eigenlijk nog best goed!
staart ziet er vrij normaal uit, en in de manen 2 kleine plekjes...
wel wat meer eczeem op het hoofd,maar ja dat zit er toch altijd wel denk ik.
ben wel heel benieuwd want vanaf vandaag staat meneer weer in het gras, dus afwachten hoe het nu met zijn eczeem blijft gaan..
toch nog ff vraagje:
want ik ga dus wel een speciale eczeem deken kopen, wie is er bekend met de deken van Equitheme?
heb na,elijk wel al gehoord dat die van divoza erg snel kapot gaan en een echte boett is me net even te duur
ellepel schreef:toch nog ff vraagje:
want ik ga dus wel een speciale eczeem deken kopen, wie is er bekend met de deken van Equitheme?
heb na,elijk wel al gehoord dat die van divoza erg snel kapot gaan en een echte boett is me net even te duur
Kendra schreef:Fluffyfox, Hoe oud is je paard en hoe lang heb je d'r al?