Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irisje2 schreef:Wat zouden jullie aanraden voor een pony dat 24/7 op de wei staat, maar ik toch supplementen bij wil voeren. Dieetmix van subli, Dailyplus van Pavo, omega olie of andere dingen?
Blijft moeilijk wat ik haar zou kunnen geven om alles vitamines en andere stoffen binnen te krijgen wat ze nodig heeft en kan ondersteunen aan goede spijsvertering, afvalstoffen wegvervoeren i.v.m alle suikers.
ellepel schreef:Heb je al even gekeken met de zoekfunctie?
Staat me wat van bij dat er een heel topic over geweest is ergens
JEvv schreef:Vast een vraagje voor in de zomer... heeft er iemand ervaring met vliegendekens bij het mennen (als jullie het niet weten, zal ik de menners op bokt ook nog vragen)?
Ik ben vooral benieuwd of de dekens voldoende werken of dat de mugjes er gewoon nog doorheen steken, of het niet te warm wordt onder de deken, en ik heb alleen maar men-vliegendekens in groen en blauw gevonden (en zou dan liever zwart hebben, of bruin, weet iemand die?)
Safiera schreef:Ik zou wel weer een paard met zomereczeem kopen, maar er niet (veel) voor willen betalen. De kosten komen toch wel, zoals de anderen hier ook zeggen. Dekens, reparaties, smeerseltjes (die ik tegen beter weten in tóch wil proberen) aangepast voer, supplementen, een goed stal/wei/paddock beleid.
Verder vind ik het wel te doen als het paard goed ingepakt is. Zorgen ja, maar die heb ik met mijn niet SME ruin ook.