Tot hoe lang duurt het muggenseizoen dan eigenlijk? Tot de eerste nachtvorst?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ZusJacobs schreef:Hier is nu een paar dagen de buikflap er af, ze had laatst al de rechterbeensingel eraf getrokken (in gestaan denk ik..Lomp dier) En de buikflap zat bevestigt aan een deken singel, (met de onderste gespjes) omdat ze die mouw aan de onderkant er al af had gesloopt en aan de bovenkant op de schouder (die twee riempjes aan beide zijdes) heeft ze hem ook al gesloopt poos geleden. Nu dus zonder buikflap, 1 beensingel en dus de dekensingel hopend dat hij het nog een klein maandje vol mag houden zo
Oh en natuurlijk dat riempje bij haar hoofd/nek is ook kapot dus een hoofdkap kan er al heel lang niet op.
En des ondanks gaat het goed, afkloppen en verder ga ik niks zeggen
MartineC1711 schreef:ZusJacobs schreef:Hier is nu een paar dagen de buikflap er af, ze had laatst al de rechterbeensingel eraf getrokken (in gestaan denk ik..Lomp dier) En de buikflap zat bevestigt aan een deken singel, (met de onderste gespjes) omdat ze die mouw aan de onderkant er al af had gesloopt en aan de bovenkant op de schouder (die twee riempjes aan beide zijdes) heeft ze hem ook al gesloopt poos geleden. Nu dus zonder buikflap, 1 beensingel en dus de dekensingel hopend dat hij het nog een klein maandje vol mag houden zo
Oh en natuurlijk dat riempje bij haar hoofd/nek is ook kapot dus een hoofdkap kan er al heel lang niet op.
En des ondanks gaat het goed, afkloppen en verder ga ik niks zeggenzo ziet die van mij er inmiddels ook uit, maar dan met nog wat extra knopen en strotouwtjes aan elkaar geknoopt
![]()
Al 7 verschillende dekens besteld, geen een passende zat er tussenVolgend jaar dus maar weer..
intel_1x schreef:Aisie idd! Aug en sept is een waar drama voor ZE paarden. Vooral overdag merk ik onrustige paarden, na uur of 3.
aisie schreef:Misschien een deken met hals proberen? Ik zie niet in wat het waterdrinken met de jeuk te maken heeft. En waarom de drinkbak afsluiten? Blijkbaar heeft je paard zoveel water nodig daarin zou ik haar beslist niet beperken.
Zou een goede deken met hals kopen en je paard gewoon zoveel water geven als ze nodig heeft en dan kijken of ze nog steeds jeuk heeft.