Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wiske23 schreef:Sorry dat ik niet alle tig pagina's heb gelezen maar wel een deel, weet iemand mij antwoord te geven als ik morgen de da laat komen voor het enten tegen het virus of ik te laat ben hiermee of doe ik er kwaad mee of heeft het wel zin.
Mayling27 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb geprobeert om zoveel mogelijk te lezen, maar er zijn zoveel pagina's van afgelopen dagen.
Ik vraag me dan ook af, of iemand een lijst heeft van de getroffen stallen OF plaatsen (dat is ook al prima).
Ik zit zelf bij een kleine ruiter vereniging van Noord Limburg, en we hebben onze lessen voorlopig stop gezet.
Maar toch hoor ik behoorlijk veel geruchten maar weet niet of ze waar zijn, dus heeft toevallig iemand voor mij een lijstje van hier uit de buurt? Graag even PB sturen anders?
Alvast bedankt, en iedereen veel succes. Laten we hopen dat er zo min mogelijk getroffen worden, en we snel weer kunnen rijden....
Groetjes
Veulen84 schreef:Voor de mensen die vragen waar het is (keer op keer word dat gevraagd)
Even een kaartje gemaakt. Kun je zelf besluiten wat wijsheid is.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=210626488096817712746.0004ba558f89a387abde1
Nexus schreef:@BrankaZ:
De tijd tussen het moment dat het paard geïnfecteerd raakt met het virus tot het begin van de ziekteverschijnselen, oftewel de incubatietijd, bedraagt enkele dagen tot ruim een week.
adventure5 schreef:ik weet niet of he slim is om nu pas te beginnen met geven van extra suplementen? het kan natuurlijk wel goed zijn maar omdat het virus nu al rondspookt weet ik niet of het werkt om nu pas te beginnen? kan goed al te laat zijn gezien de meeste suplementen wel enkele dagen tot weken nodig hebben om goed aan te slaan?
_R_G_ schreef:adventure5 schreef:ik weet niet of he slim is om nu pas te beginnen met geven van extra suplementen? het kan natuurlijk wel goed zijn maar omdat het virus nu al rondspookt weet ik niet of het werkt om nu pas te beginnen? kan goed al te laat zijn gezien de meeste suplementen wel enkele dagen tot weken nodig hebben om goed aan te slaan?
Het kan iig nooit kwaad toch?
xnina schreef:bij hoeveel verhoging van de temp. moet ik de dierenarts laten komen?
Want ik werk daar bij Horsezone 4 x in de week en nu heeft mijn pony 37.6 terwel hij normaal gesproken als er niks aan de hand is precies 37.0 heeft. ik heb hem vandaag dan ook maar met rust gelaten.
moet ik mij nu zorgen maken?
adventure5 schreef:Nee dat kun je nooit denk ik.kwaad kan het niet maar weet niet zeker of het slim is want zal vast wel enkele dagen duren voordat het actief werkt. misschien alleen handig als je zeker weet dat jou gebeid niet besmet is of zo. maar kunnen we dat met zekerheid zeggen :S
stef schreef:Afrikaanse paarden pest? Heeft hier niks mee te maken. En mensen, niet elk snotje is direct rhino hè....