Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tug schreef:beste vangertje vindt je het heel erg dat ik nare ideen krijg als leveranciers en makers hun eigen producten aanbevelen, reclame maken voor je eigen product, waarvan we niet eens via de website kunnen zien wat er in zit, mag dat wel van dit forum?
ik krijg altans sterk het idee als ik de laatste regeltjes in je profiel lees, alle leveranciers hebben mij ooit een goed resultaat beloofd, maar tot vandaag nog steeds teleurgesteld, wel werkende middeltjes zijn zeldzaam en ik heb het idee dat we die ook via de meer gebruikelijke reclames wel vinden kunnen.
itske schreef:Ik laat mijn pony altijd in februari enten met Insol-dermatophyton.Is een schimmel enting maar wil ook wel helpen bij ZE.
Verder gaat hij 2e helft maart standaard onder zijn exeemdeken.
Staat van 09.00 tot 21.00 buiten en schuurt niet.
moniekk schreef:Ik heb mijn paard ook laten enten met insol, ben erg benieuwd...
Zie je echt veranderingen in jeuk patroon/ gedrag van de pony sinds hij is geent met insol?itske schreef:Ik laat mijn pony altijd in februari enten met Insol-dermatophyton.Is een schimmel enting maar wil ook wel helpen bij ZE.
Verder gaat hij 2e helft maart standaard onder zijn exeemdeken.
Staat van 09.00 tot 21.00 buiten en schuurt niet.
HBVisser schreef:Verder kreeg ik van de pendelaar (peddelaar volgens vriendje) nog de tip om brandnetels te plukken, hier kokend water op te gooien, ongeveer een emmer vol en met het afgekoelde afgietsel de manen en staart te wassen.
En deze gratis tip wilde ik jullie uiteraard niet ontnemen.