Deze foto is vorige week genomen.
Zo heeft ie toch bescherming tegen regen en zon, maar kan toch zijn warmte kwijt.
Als ie op stal staat scheer ik hem helemaal.
Hij stond te slapen toen ik de foto maakte,dus hij kijkt een beetje suf.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:ja hij moet ook weer geschoren worden,hij is 3 maanden geleden al geschoren,alleen tja buiten is nu niet echt het weer dat je zomaar een geschoren paard buiten zet...tis of warm kan ie zonder deken of winderig en nat..
dus ja...en ik moet mijn messen laten slijpen,ook een zeer belangrijk puntdus ja,gaat binnenkort allemaal weer gebeuren..
kimmie261 schreef:fargo ,ja hij is minder suf,en hij eet goed,maar ik geef hem pas laat het pilletje,zo 11 uur savonds,vorige keer was ik wat vroeger ermee en toen wilde hij savonds dus niet eten,duidelijk dat hij inderdaad misselijk wordt,de volgende ochtend was zijn bak wel leeg dus uiteindelijk zal ie zich toch weer zo goed gaan voelen dat hij wil gaan eten,verder eet hij prima
maar dat zweten,er valt ook niet te scheren hoor,hij is zeiknat,vanmorgen met naar buiten doen voelde hij al klam aan,bij naar binnen halen is hij zeikwater nat..
nou ja,ik wacht gewoon nog even af ,de dag dat hij droog is wordt ie meteen kaal
even nog een vraagje,moet/zal ik hem nu op die 1 mg houden? tot er meer resultaat te zien,dus niet verder opbouwen??
sabrina85 schreef:Hij noemde eigenlijk niks specifieks op behalve hoge koorts en verder alleen dat de medicatie ook het einde kon betekenen.
Sneu he als je de uitstraling van je paard zo ziet veranderen!!
Maar zal hij dan niet een hogere dosis kunnen hebben, als hij nog steeds zo down lijkt?