waren we er eenmaal uit was het ook meteen over.
bevestigd dus wel weer zijn hooikoorts vind ik.
ap is eergister behandeld door de tandarts,moet ook want hij heeft een overbeet dus zul je altijd haakjes krijgen.
hij vind het altijd doodeng haha

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
liljebo schreef:Gisteren met de paarden een korte wandeling in het bos gemaakt. Ik had zo'n kraaltje aan het halster gehangen (koord met hangertje precies tussen neusgaten, zoals eerder omschreven)
Ze briestte wel veel, maar sloeg veel minder met het hoofd. Heel controleerbaar, eigenlijk. Alleen het laatste stukje op de terugweg sloeg ze weer wat meer (en probeerde het kraaltje te vangen met haar tong... had verder een opperbest humeur.)
Toch maar wat meer mee experimenteren. Een pollennetje is besteld (meer een masker met ook ogenbescherming omdat ze de zon ook een beetje mijdt) maar dat heb ik helaas nog niet ontvangen.
Erg benieuwd of dat wat uithaalt.
ellepel schreef:nee hij vijlt alles met de hand.
was bij de paarden bij ons op stal ook niet nodig, de haken waren niet schrikbarend.
denk dat dat ook scheelt omdat ze bij ons de hele dag ook wel ruwvoer staan te kawuen,dan slijt het toch net even wat beter af denk ik
zelf het liefste wel je paard vasthouden,maar op zich red hij dat ook wel alleen.
hij is heel rustig.
als iets even niet wil,dan stopt hij even en gaat dan gewoon weer verder.
stalgenoten waren allemaal ook heel tevreden over hem.
prijs is netjes he?
meeste zitten toch zo rond de 50 euro,hij zit daar ver onder.
isabelleke schreef:@singasong hoeveel kost zo'n netje nieuw?
Sjoyceje schreef:Bij ons komt Spencer ook. Ben super tevreden over hem.
Ellepel, ik herken dat wel een beetje. Dan neem je je dingen voor om uit te laten zoeken maar vaak is het headshaken na een paar maand weer over en dan denk je er niet meer aan.
Ik heb vrijdag in de stromende regen gereden, dan schud ze tenminste niet. Zaterdag hadden we de hele dag een workshop bij ops op stal gehad van het Balingehof met de equisimulator. In de middag moesten we zelf rijden. Ze schudde wel, maar was te doen. Is echt een aanrader, wat heb ik veel geleerd! Echt super![]()
![]()
Gister nog in de bak gereden, toen schudde ze ook maar heb maar gewoon doorgereden, ze leek het op zich wel leuk te vinden en ze deed ook erg goed haar best.
Ik zie alleen beetje op tegen aankomende week, het schijnt namelijk mooi weer te worden met veel zon. Ik zit erover te denken om zo'n masker voor haar ogen aan te schaffen. Ik ben benieuwd of dat helpt tijdens het rijden. Iemand hier ervaring mee?
singasong schreef:liljebo schreef:Gisteren met de paarden een korte wandeling in het bos gemaakt. Ik had zo'n kraaltje aan het halster gehangen (koord met hangertje precies tussen neusgaten, zoals eerder omschreven)
Ze briestte wel veel, maar sloeg veel minder met het hoofd. Heel controleerbaar, eigenlijk. Alleen het laatste stukje op de terugweg sloeg ze weer wat meer (en probeerde het kraaltje te vangen met haar tong... had verder een opperbest humeur.)
Toch maar wat meer mee experimenteren. Een pollennetje is besteld (meer een masker met ook ogenbescherming omdat ze de zon ook een beetje mijdt) maar dat heb ik helaas nog niet ontvangen.
Erg benieuwd of dat wat uithaalt.
Lijkt mij zwaar irri om met zo'n kraaltje tussen m'n neusgaten te lopen![]()
Ik hoop dat het masker wat verlichting brengt!