Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Ja maar het kan wel erger worden en dan moet je wel meer scheren. De mijne nu 29 heeft nu haren van 6 cm lang op de ongeschoren stukken. Hij staat al 7 jaar op pergolide.
MiniMeLona schreef:Wat gaan we zien? Hoe lang staat je paard al op de prascend eigenlijk ? En welke waarde kwam er uit de test?
Je begrijpt dat als de waarde gedaald is dat eerder betekent dat de prascend zijn werk doet ipv dat het betekent dat het geen ppid is?
Daar kan je namelijk maar op 1 manier achter komen en daar heb je de tijd niet meer voor omdat je voor 31 oktober al een ander plekje moet hebben...
Ik begrijp de paniek en de wanhoopsgrepen , maar concentreer je nu op een ding, een goed tehuis.
Ik zeg eerlijk: heb er zelf wel eens over nagedacht om een paar ppiders van anderen in pension te nemen, maar kwam met 300 nog niet weg in de maand en dan was het nog liefdewerk oud papier, maatwerk en goede verzorging is nu eenmaal duur.
Marcella schreef:We hebben alleen nog noodboxen alles staat 24/7 buiten in een gemengde groep en kom zelf maar ongeveer 1x per week tenzij ik ziek of niet lekker ben (Vorige winter 3,5 maand niet geweest wegens op het randje zitten van zware bronchitis). Bekappen doe ik zelf teveel gerommel gehad van hoefsmeden.
Maar deel loods is nu een grote binnen paddock geworden aan de grote buiten paddock.
Marcella schreef:[ Afbeelding ]
Op de paddock deze lange zijde kan gevoerd worden en er staan ook nog 2 korven die gevuld kunnen worden. Op de track diverse voer en water plaatsen. Mocht het nodig zijn word er ook nog op de wei aangrenzend aan de paddock gevoerd en er word onbeperkt gevoerd er zitten een aantal paarden tussen die aanleg hebben om te mager te worden. Leeftijden van de groep is variabel, maar denk dat het merendeel al wat ouder is.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Pony met zijn latrelatie vriendin voerplek vlak bij de ingang.
[ Afbeelding ]
En tegenwoordig een grote vriend van die van mij. En ze schelen 10 jaar van elkaar (de mijne is jonger).