Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Malou9 schreef:@ Intel_1x: Thanks! Merrie zit van top tot teen in de exceem deken ( alleen oren en hoofd dus niet ). Derfen voor de staartwortel dus. En dan een lotion neem ik aan (zag dat het een merk was ). Ik ga vandaag eens babyolie proberen na het rijden. Vervelende is dat de hengst die naast haar staat nu sindskort ook aan zijn behang zit te schuren ( fries )
o0melis0o schreef:Malou9 schreef:@ Intel_1x: Thanks! Merrie zit van top tot teen in de exceem deken ( alleen oren en hoofd dus niet ). Derfen voor de staartwortel dus. En dan een lotion neem ik aan (zag dat het een merk was ). Ik ga vandaag eens babyolie proberen na het rijden. Vervelende is dat de hengst die naast haar staat nu sindskort ook aan zijn behang zit te schuren ( fries )
Weet je bij de hengst zeker dat het dan geen mijt of iets dergelijks is? Dat hij zo opeens aan zijn behang begint te schuren?
Hoe werkt derfen bij jou? Ik gebruik zelf momenteel alleen deken en muesli, want de lotion wat ik gebruikte werkte niet preventief, alleen verzachtend op het moment dat de jeuk er was.
Stalgenoot gebruikt ook derfen en de pony staat zonder deken buiten, maar hoor ook vaker dat derfen bij sommige juist averechts werkt.
Je zit trouwens in de buurt zie ik!Staat je paard ook in Landgraaf?