Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarisftRoos schreef:Ik heb nog geen ervaring met Metazoa in combinatie met weidegang maar ik ga het wel proberen! Ik kreeg metazoa juíst van mijn dierenarts aangeraden tijdens het weideseizoen. Mocht dit niet bevallen ga ik weer terug naar de Marstall vito.
No_No schreef:MarisftRoos schreef:Ik heb nog geen ervaring met Metazoa in combinatie met weidegang maar ik ga het wel proberen! Ik kreeg metazoa juíst van mijn dierenarts aangeraden tijdens het weideseizoen. Mocht dit niet bevallen ga ik weer terug naar de Marstall vito.
Ik ben benieuwd!
Mijn paard heeft nu twee keer 10 minuten gegraasd (over twee dagen) maar wel spuitdiarree tijdens het rijden. 2 uur voor het rijden even laten grazen.. Ik verbaas me er over dat die 10 minuten dat al veroorzaakt. Mest er voor en erna wassen weer goed. Geen idee wat anders de oorzaak kan zijn
KootMiraDrum schreef:No_No schreef:
Ik ben benieuwd!
Mijn paard heeft nu twee keer 10 minuten gegraasd (over twee dagen) maar wel spuitdiarree tijdens het rijden. 2 uur voor het rijden even laten grazen.. Ik verbaas me er over dat die 10 minuten dat al veroorzaakt. Mest er voor en erna wassen weer goed. Geen idee wat anders de oorzaak kan zijn
De weg van voor naar achteren door 25-30 meter darmen duurt ongeveer 36 uur.