Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EdskoTakens schreef:Denk er a.u.b. wel aan dat een veulen wel eens een maand te vroeg kan komen.
XxSultanxX schreef:@ zamero : blijft de hals bij jou wel goed zitten ?
ik heb thuis ook nog een vliegendeken liggen maar die hals blijft voor geen meter zitten
Kinke schreef:verkeerde topic vermoed ik
nickyu, snap nog steeds de toegevoegde waarde niet echt. Het is een 'natuurlijk' product? Voor de rest is het het als andere middeltjes, bij de een werkt het wel, bij de ander niet.
rakkertje13 schreef:Uitborstelen doe ik zoiezo al.
Kan het ook een jeuk reactie zijn op de anti klit?
Dan moet ik dat maar niet meer gaan gebruiken (gebruik het al 3 jaar maargoed![]()
Heb ook al andere gekocht, cowboy magic ipv die van de boerenbond..
Wat versta je precies onder 'huidverzorgende lotion'.. ik heb wel babylotion?
groetjes,
Zamero schreef:XxSultanxX schreef:@ zamero : blijft de hals bij jou wel goed zitten ?
ik heb thuis ook nog een vliegendeken liggen maar die hals blijft voor geen meter zitten
Dit merk blijft bij mij echt super zitten en is ook de enigste hoor, en het ideale is dat je hem niet aan het halster hoeft vast te maken.
Die ik hiervoor had waren een ramp, ik had ook 1 die ik aan het halster moest vast maken maar dat was 10 x niks en mijn haflinger kreeg onwijze schuurplekken.
Dus de Horseware Amigo Bug Run is echt een aanrader
XxSultanxX schreef:waar kan je die dekens kopen ? gewoon bij divoza ?
Nicole10 schreef:Hoe zit het met ontwormen bij jullie? merken jullie verschil in schuren vlak na ontwormen en als hij weer ontwormt moet worden?