Scopie kan trouwens idd gewoon met sedatie, zou ook niet weten waarom het heel duur moet zijn. Kwestie van scoop hebben en goed uitvoeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annepanne schreef:Scopie kan trouwens idd gewoon met sedatie, zou ook niet weten waarom het heel duur moet zijn. Kwestie van scoop hebben en goed uitvoerenVeel gezien op de Faculteit, was klusje van tien minuten met duidelijke resultaten! Ziet er maar naar uit, die maagzweren...
annepanne schreef:Hij kwam al luchtzuigend, verder hebben we geen luchtzuigers
skippy1 schreef:Stalhouders en luchtzuigers blijkt vaak een probleem...veel stalhouders (gelukkig niet alle!) blijven hangen in de kennis van 20 jaar terug.![]()
Gelukkig heb ik er zelden last mee gehad, maar ik heb er zelf dan ook onderzoek naar gedaan en kon zet rapport onder de neus duwen.Is 1x nodig geweest...
annepanne schreef:Liever de Havens slobber Mash (kan ook droog gegeven worden)
annepanne schreef:Onze da raadde Pavo koek af trouwens! Zitten veel suikers in.. Liever de Havens slobber Mash (kan ook droog gegeven worden) Zelf geef ik de Healthy Herbs van http://www.voergezond.nl schijnt ook goed te helpen bij luchtzuigers, ivm de fijne werking op de maag!
Sta jij nu in Wijk zelf? Bij de sluizen? Ik sta in Leersum, wilde er bos bij