Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Je mag hier geen plaatsnamen neerzetten!!
Jodi93 schreef:Weet iemand ook of er in drenthe al rhino is geconstateerd of is er een site die dat aangeeft. Heb al zelf wat gezocht en dit topic gelezen miss heb ik er overheen gelezen?
Ernie061111 schreef:Bij ons is helaas vanmorgen nog iemand met zijn paard op pad geweest. Heeft natuurlijk wel een rel op stal opgeleverd en helaas een mega ruzie met mij. Ze brengt 50 paarden in gevaar en nog ff er bovenop naast haar staat een hoog drachtige merrie die echt op springen staat. Dus je kunt je de reacties wel denken bij ons vanmorgen. Helaas kon de eigenaar het haar niet verbieden omdat het een advies is en geen verbod.
marjolein_el schreef:Bij ons gaat iedereen nog gewoon uit rijden en de lessen op de club gaan ook gewoon door. Ga morgen dus denk ik maar gewoon naar buiten.
Teddy321 schreef:
Ernie061111 schreef:Bij ons is helaas vanmorgen nog iemand met zijn paard op pad geweest. Heeft natuurlijk wel een rel op stal opgeleverd en helaas een mega ruzie met mij. Ze brengt 50 paarden in gevaar en nog ff er bovenop naast haar staat een hoog drachtige merrie die echt op springen staat. Dus je kunt je de reacties wel denken bij ons vanmorgen. Helaas kon de eigenaar het haar niet verbieden omdat het een advies is en geen verbod.
Misty2001 schreef:Jodi93 schreef:Weet iemand ook of er in drenthe al rhino is geconstateerd of is er een site die dat aangeeft. Heb al zelf wat gezocht en dit topic gelezen miss heb ik er overheen gelezen?
Er is zojuist in *** de Rhino geconstateerd. Het staat nog niet op internet volgens mij (of het moet inmiddels wel bekend staan), maar kreeg gister wel een nieuwsbrief van de dierenarts met daarin dat de stal/boerderij/fokker zich niet bekend wil gaan maken ivm met zijn klanten. Maar verder weet ik ook niet of het in drenthe bekend is. ik vond dit al dichtbij zat.
Appelflapje schreef:marjolein_el schreef:Bij ons gaat iedereen nog gewoon uit rijden en de lessen op de club gaan ook gewoon door. Ga morgen dus denk ik maar gewoon naar buiten.
Dat iedereen het doet, wil nog niet zeggen dat het verstandig is.. Je kunt ook zelf verantwoordelijkheid nemen en in ieder geval zorgen dat je zelf geen risico neemt.
_Apple_ schreef:Hebben jullie nog tips voor mij?
Info:
2 paarden, hetzelfde schuurtje met 2 stallen
tegenover 4 paarden, geen contact
ik kom weleens bij een handelsstal dichtbij, ik weet niet wanneer en of ze geënt zijn, geen contact met onze paarden gehad
op onze manege wedstrijden afgelast, lessen niet
Hoop niet dat er hier Rhino komt! (je ziet welke provincie ik bedoel onder mijn plaatje)
Edit; Ik zag vanmiddag nog 3 ruiters voor ons huis langs gaan die een dorp verder bij de manege wonen..............
Waarom doen ze dat?