Wel goed dat je nu weet wat er aan de hand is. Dan kun je weer verder. Laat anderen maar kletsen. Je weet in ieder geval hoe hun paarden 'verzorgd' worden, dan...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PPPeet schreef:Fijn dat er nu een diagnose is Elias! En wederom naar je gevoel luisteren! Wat zijn de symptomen van een slokdarmverstopping? (dit is uit interesse aangezien ik ook een fries heb).
petitparis schreef:2 weken inclusief afbouwen is veel te kort voor volledig herstel vd maag. Is maar net lang genoeg om t te zien of het aanslaat of niet.
Wiske2 schreef:Zou het toch niet komen door problemen met de overheid zoals ik al zei, ik kreeg uit allerlei vreemde landen de abler binnen.
Elias, mijn paard staat wel in de wei en gras gaat wel aardig goed. Senior priores at mijn paard niet maar nu maak ik slobber van de Pavo 18 plus.
Op den duur zal je paard ook gaan speekselen, er komt dan schuim en spuug uit de mond.
Mijn paard deed precies het zelfde, na een paar happen draaide ze om en werd heel mat en soort van apathisch en na tien minuten zag je het weer wegtrekken. Echt heel zielig als je niet goed kunt eten.
Ze werd ook bang van sommige soorten voer en dan at ze het niet , tot het weer mis ging met ander voer.