Probeer te kijken of het past binnen het plaatje van mijn paard..
Mag ik vragen welke medicatie je paard krijgt en welke vernevelaar je gebruikt?
Ik hoop dat je het bij jouw paard weer goed krijgt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:Interessant zeg. En is stappen ook al voldoende beweging? Een abrupte beweging? Of moet er echt even gedraafd worden?
Probeer te kijken of het past binnen het plaatje van mijn paard..
Mag ik vragen welke medicatie je paard krijgt en welke vernevelaar je gebruikt?
Ik hoop dat je het bij jouw paard weer goed krijgt
LinSa schreef:Er is dus wel een scopie gedaan voor beweging. Dat was alleen een andere dag. De arts is ervaren genoeg om daar uitspraken over te doen.
superpony schreef:Ik zeg niet dat de arts niet ervaren is. Maar het blijkt wel steeds weer dat ze heel erg vastzittend slijm gewoon niet horen en de diagnose niet altijd goed is.
Hoesten en luchtwegproblemen zijn vaak toch wat complex.
Texas8 schreef:Is er misschien een manier om een paard zelf te kunnen laten stomen? Net zoals je bij mensen kan doen bij verkoudheid?
En dan niet via een vernevelaar (wat natuurlijk ook erg duur is om even uit te proberen) maar eventueel op een andere manier?
superpony schreef:Texas8 schreef:Is er misschien een manier om een paard zelf te kunnen laten stomen? Net zoals je bij mensen kan doen bij verkoudheid?
En dan niet via een vernevelaar (wat natuurlijk ook erg duur is om even uit te proberen) maar eventueel op een andere manier?
Nee, want dan lukt het niet. Je moet iets hebben wat verneveld en een zak/emmer om die verneveling in de luchtwegen te krijgen via de neus.
Dus je kan er eentje zelf maken, maar ze gaan niet boven een badje hangen met een handdoek over hun hoofd.
Texas8 schreef:superpony schreef:
Nee, want dan lukt het niet. Je moet iets hebben wat verneveld en een zak/emmer om die verneveling in de luchtwegen te krijgen via de neus.
Dus je kan er eentje zelf maken, maar ze gaan niet boven een badje hangen met een handdoek over hun hoofd.
Zo gek is het niet wat ik vroeg, kennissen van mij hebben het dus wel gedaan. En dan niet met een handdoek over het hoofd. Ik ga het in ieder geval proberen.
Texas8 schreef:Zo gek is het niet wat ik vroeg, kennissen van mij hebben het dus wel gedaan. En dan niet met een handdoek over het hoofd. Ik ga het in ieder geval proberen.
Slmt9 schreef:Sorry, ik haal idd even twee dingen door elkaar.
Dus dan gewoon met heet water en zoutoplossing oid?