Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:ja precies hier in dld is het loeiduur en de veearts verwees me al naar nederland door..
maar zie dat je nergens zonder recept kan bestellen,dus ik zal even bellen dat ze een recept moeten schrijven ,en dat gaat dan op naam van de verzekerde persoon of mag ook naam van paard op staan?
acacia schreef:Omdat ik moest stoppen met pergolide bij mijn paard ( kreeg er nare reacties van), heb ik te koop 45 pilletjes van 1 mg.
pb effies als je ze wilt hebben.
Ik vraag er 25 euro voor.
Nado schreef:Een mooi lijstje, Fargo.
Wat ik heel opvallend vind is dat zeker de eerste drie bij mijn pony juist gebeurde toen ik stopte met de parlodel, nog een bevestiging (als ik die al nodig had gehad) dat dat de allerbeste beslissing ooit is geweest.
kimmie261 schreef:ik heb een beetje zitten lezen he over cushing,maar hoe lang is nu ongeveer de levensverwachting nog van een paard met cushing,dat kan ik nergens vinden,wel dat de tumor ip doorgroeit en dat paarden ondanks medicatie toch gezondheidsproblemen gaan krijgen...
pff,vind het toch best een heavy iets...
cynthiar schreef:@Nado: Waarom is er bij jullie dan geen pergolide aangeraden? Parlodel is toch wat anders als pergolide of heb ik het verkeerd?
Illo doet het nog steeds goed op de pergolide, alleen zijn haar blijft toch nog te hard groeien, wel iets minder als vorig jaar. Zou het misschien ook komen omdat hij een fjord is en die hebben toch al wat meer/langer haar dan bv Kwpner? Of heeft het meer tijd nodig. Hij krijgt het sinds november?