Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:dat zou handig zijn als het ras gerelateerd is. Welk ras is jouw pony dan? En dan weet ik al dat het bij mijn Fries niet werkt
Kinke schreef:ik denk dat de meeste eigenaren met eczeempaarden zo langzamerhand een beetje achterdochtig zijn als ze iets over 'wondermiddeltjes' horenDegene die HET middel vindt zal rijk worden
(Als ik zelf met een product zou komen waarvan ik zeker weet dat het werkt zou ik een testgroep samenstellen en voor nop het middel laten uitproberen)
Kinke schreef:ik denk dat de meeste eigenaren met eczeempaarden zo langzamerhand een beetje achterdochtig zijn als ze iets over 'wondermiddeltjes' horenDegene die HET middel vindt zal rijk worden
(Als ik zelf met een product zou komen waarvan ik zeker weet dat het werkt zou ik een testgroep samenstellen en voor nop het middel laten uitproberen)
Kinke schreef:wat is dan de toegevoegde waarde nickyu? er zijn al genoeg middeltjes die niet 'genezen' maar de eczeem binnen de perken houden.
Citaat:Hoi !
Mijn paard is al een hele tijd aan het 'schuren' met z'n staart. Hij dunde verrekte snel uit.
Ik dacht dat hij op gegeten werd. Anti bijt en sambal in de staart werkte niet.. dus ik dacht hardnekkig paardje.
Laatst kwam ik erachter dat zijn staart wortel puntje echt jeukt. Als je daar 'krabt' staat hij echt te genieten!
De haren zijn ook verdwenen vanaf dat punt zegmaar (uitgedund)
Iemand hier ervaring mee of wat ik ermee kan doen?
Er zitten wel schilfers op maar niet overdreven veel.
Ikdacht zelf wassen met tea trea olie shampoo oid?
Maargoed iemand tips?
Zomerexceem is in mijn ogen niet echt aan de orde omdat hij dan vooral boven op de staartwortel jeuk heeft toch?..