Een donkere en een lichte deken is wel handig inderdaad

Sowieso staat hij met die vliegendeken al wel rustig hoor, maar ik verwacht dat die Boett nog prettiger moet zijn omdat er dan helemaal geen mugjes e.d. bij zijn manen en staart kunnen komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dendie schreef:Hebben jullie paarden het erg heet onder de deken nu? Doen jullie daar iets aan?
Nicky_ schreef:Bij die van mij heb ik (nog) niet gemerkt dat ze zweet onder de deken. Wel zou ze het erg warm hebben op het moment met de deken. Maar ik heb zoiets van beter even warm hebben dan steeds jeuk
Vlokkie schreef:Volgens mij is er een tijdje geleden al iets gevraagd dat op mijn vraag lijkt, maar kan het niet meer terug vinden. Mijn vraag is: schuren de paarden niet meer omdat het met deken op niet kan, of omdat ze echt minder jeuk hebben? Als het eerste nl het geval is, vind ik het eigenlijk wel erg sneu, want als wij jeuk hebben, krabben we ook. Ik snap dat in het begin sowieso de jeuk niet meteen wg is, maar later wel dan? Of beginnen ze meteen te schuren dan?
Sven002 schreef:Jouw manen? En hoe staat t met je paard zijn manen?Mijn manen zitten er nog steeds aan *maakt een klein vreugde dansje*
Dendie schreef:Sven002 schreef:Jouw manen? En hoe staat t met je paard zijn manen?Mijn manen zitten er nog steeds aan *maakt een klein vreugde dansje*![]()
![]()
Ik doe als mn pony beetje gedroogd is buiten na douchen gewoon de eczeemdeken weer op en terug op het land...