Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
koetjeboe schreef:lot255 schreef:heej
misschien een rare vraag, maar hoe kan je meten welke maat deken je nodig hebt?
want ik heb een haflinger, maar hij is nogal tegen de hele dikke kant zegmaar ahha
ons werd eerst een deken afgeraden, maar las hier dat het eigenlijk heel veel succes heeft, maar ik moet er dus nu nog een gaan kopen en dan gaan opleggen, dat is dus te laat, maar heeft hij dan ook nog wel nut?
groetjes lot
Schuurt hij/ zij nu al erg, zo nee kun je er een deken op doen.
Hoe groot is je haflinger als hij.zij rond de 1.45 is kun je denk ik met een 185 wel redden die maat heb ik ook van de everline en van de pagony.
Ik weet niet welke maat je zoekt, want het ene merk zal kleiner uit vallen als de andere.
ellepel schreef:dat zweten droogt wel weer hoor,die van mij zweet er ook wel eens onder.
als je dier echt erg bezweet is zou je kunnen kiezen om even af te spoelen zodat de zweetlucht weg is,pony even laten rollen en dan de deken er weer op.
als het echt veeeel en lang regent doe ik de deken af en mag appie in zijn blootje rondlopen.
bij wat buien laat ik hem gewoon op,ze drogen heel erg snel.
de boett is wel al na 10 minuten droog.
ohw ja en als de deken nat is wil nog niet zeggen dat je paard ook nat is he?
een paard droogt namelijk vanaf de huid.
dus dan is de huid al droog en is het buitenste puntje van het haar nog nat.![]()
maar na het veulenen last gekregen van eczeem?
apart?
zou dat dan niet juist hormonaal kunnen zijn?
heb je een veearts bloed laten afnemen om te kijken of daar wat bijzonders uit kwam?