Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:en je bent zelf geen verkoper van dit spul Daphje? (heb even je berichten gecheckt)
Dendie schreef:@daphje: waar is die noni te krijgen en hoeveel kost het? Hoe ziet het eruit (lotion/ sap)? Hoeveel paarden zijn er inmiddels mee geholpen, zou je er wat meer over kunnen vertellen?![]()
Ik ben inmiddels zo'n beetje alles geprobeerd, maar heb hier nog nooit van gehoord...
Nickeltje schreef:... krijgt nu een olie door haar eten die voor honden met een moeilijke vacht is (sorry naam even kwijt en het staat bij mn ouders) ...
carina schreef:Nickeltje schreef:... krijgt nu een olie door haar eten die voor honden met een moeilijke vacht is (sorry naam even kwijt en het staat bij mn ouders) ...
Bedoel je soms Velcote?
Javayo schreef:vraagje voor degenen met een nieuwer model BOETT deken. Ik heb een paard van 1,62, vrij compact gebouwd. meestal dekenmaat 195, maar die vallen dan ruim... een ruime 185 zit dan beter. Dus om te bestellen... vallen ze groot of klein?
Oftewel, zou ik beter een 6/7 (stokmaat 160 / ruglengte 135) kunnen bestellen of een maatje 8 (165/145).
Ik zal z'n ruglengte nog wel ff opmeten van 't weekend.
Raya schreef:Ik ben ook altijd nog erg te spreken over teershampoo!! Ik was dan 1 keer per week en daar doet ze het dan ook echt goed op!
Alle schilfers weg en de huid wordt er ook mooi van