Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
beantsje schreef:Ik ben al een hele poos niet op dit topic geweest, omdat mijn Aileen bijna 2 jaar geleden naar de slacht is gegaan.
Ik heb 1 seizoenen baat gehad bij een pollennet, ze liep volledig schudvrij, maar het jaar daarna hielp het helemaal niet meer.
Nu heb ik nog een pollennet liggen, maat XL (= paard) met nog 2 nieuwe reservenetjes en die krengen zijn ontiegelijk duur (39,50 bij de paardendrogist).
Misschien is er iemand hier die zo'n netje eens wil proberen? Voor 5 euro voor de verzendkosten en de moeite kan je hem krijgen. Stuur maar een PB'tje.
ellepel schreef:ik vind de filmpjes wat te ver weg opgenomen,ik kan eigenlijk helemaal niet zo veel zien.
zie hem wel af en toe even een schud beweging maken,maar kan ook evengoed een vliegje zijn die hem in de weg zit?
zweet hij trouwens ook onder het halster?
kan soms ook irritatie geven.
hooikoorts ziet er bij appie zo uit:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3805778030
is wel extreem hoor.is bij hem echt maar tijdelijk, maart/april en in mei zijn de pollen waar hij allergisch voor is weer weg.
er is wel een pollennetje te koop,dat bevestig je dan voor de neus zodat ze de pollen niet in ademen.
je kunt proberen of het dan over is.
bij ap werkt dat helaas niet,die heeft een hekel aan zo'n netje dus is dat er binnen 5 minuten af.![]()
maar net wat singasong zegt kan het ook zo zijn dat er toch een bacterie zit die het veroorzaakt, via haar kun je ook wel aan een adresje komen die je helpen kan