Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartje0987 schreef:Zijn er hier ook mensen die de vita e olie van horseflex geven? Hoe meet je 30 ml? Is dat een x aantal pompjes?
Esperanza schreef:Discountfuttershop heeft een hele goede korting op 5 kilo emmers. Ik heb net besteld maar ga toch maar even inslaan![]()
@ Maartje, mijn paard is n/n getest, maar hij gaat goed sinds ik het dieet heb omgesteld. Warm indekken enz enz. Ik ga er vanuit dat er een nog niet ontdekte variant een rol speelt.
Na dit testresultaat was ik natuurlijk even richtingsloos, dus ben gestart met een goede basis, mineraalvoer, vit E en eiwitten, lijnzaad als verbron. Magnesium extra en dan maar uitproberen.
Op de Duitse groepen zie je positieve resultaten van mangaan bij alle verschillende varianten. Mij maakt het niet meer uit waardoor het veroorzaakt wordt, ik heb een houvast en het gaat erg goed.
Als ik geen stomme fouten maak
Slmt9 schreef:Ochik heb met je te doen. Zo naar om zo’n lange tijd zorgen om en voor je paard te hebben. Slopend. Ik heb geen advies, alleen een hele dikke digitale knuffel. Heel veel sterkte
MRIIIS schreef:Ja het is vreselijk, ik heb ook maar 1 normale zomer gehad met mijn merrie die ik al 3 jaar heb. Sommige mensen vinden dat ik haar maar gewoon moet in laten slapen maar ik ga het gewoon echt nog niet opgeven. Ik vind de Britse fb pagina wel heel fijn en supportive. Daardoor ben ik op Q10 en Hempine CBD gekomen, hoop dat dat wat gaat doen.
Spenk schreef:Hele andere invalshoek maar dit soort klachten passen ook bij maagzweren/zand in de darmen.
Zeker dat laatste komt momenteel aan de lopende band voor. Is dat uitgesloten?
Spenk schreef:Zand zou ik dan niet uitsluiten hoor kans is helaas best groot die dan behoorlijk vol zand zit. Zou ook verklaren dat het op de darmbalans goed gaat. Dat prikkelt ook de darmen.