Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:misschien is het slim om er een bordje bij te hangen paard heeft schimmel niet aaien of laten neuzen? vaak als je er een gewoon bortje neer hangt niet aaiten doen ze het toch
Skygirl schreef:nicky_rilana schreef:misschien is het slim om er een bordje bij te hangen paard heeft schimmel niet aaien of laten neuzen? vaak als je er een gewoon bortje neer hangt niet aaiten doen ze het toch
Een bordje: 'Niet aaien ivm Rhino virus'
Dan worden mensen ook bang dat de paarden uit die wei het hebben.
HenJ schreef:aerdenhout1 schreef:Hier is ook besoten aankomende 2 weken op het terrein te blijven en niet naar buiten te gaan.
Ook is er vermeld dat ze niet naar andere stallen mogen. Er zijn een aantal die ook nog bij iemand anders rijden.
Het gerucht gaat dat het hier vlakbij ook is uitgebroken.
Hopelijk hoor ik daar zo direct meer over.
Mocht het idd zeker zijn zou ik het ook graag willen weten. Tis dan niet zo ver van egmond vandaan.
Ireen_ schreef:Ik ook wel.. als dit waar is moeten wij ook maar gaan overwegen om helemaal niet meer het terrein af te gaan. Vervelend met revaliderend paard dat alleen rechtuit mag stappen en draven, maar dat is dan maar zo.
Skygirl schreef:Buitenrit is heel iets anders dan bijv. wedstrijden waar het niet altijd lukt om andere mensen ruim te passeren. Als hij goed luistert (duwt niet zomaar zijn neus in poep van andere paarden, zich los rukken en naar andere paarden rennen om te neuzen) hoeft hij zijn revalidatie niet te onderbreken hoor.
amazing_lady schreef:Pfff ... Misschien ben ik hier gewoon te nuchter voor. Elk jaar zijn er uitbraken en tot nu toe maak ik me nog niet zoveel zorgen. Paardjes gaan gewoon de wei op aan de weg. Heb vanmorgen ook gewoon een rondje buiten gereden. 2 meisjes die mijn pony rijden mogen gewoon blijven komen. Natuurlijk heb ik ze wel gevraagd om schone kleren aan te doen als ze komen. Ik rij op dit moment toch nog geen concoursen dus dat scheelt. Maar me zorgen maken doe ik nog niet. Misschien als iedereen eens ophoudt met domweg banketstaaf en rustig afwacht wat er gaat gebeuren. Niet zo paniekerig doen en in het wilde weg wat beginnen te roepen. De media is daar dol op, dat weet toch iedereen.
Ik zal wel te nuchter zijn en dom ofzo.
gamble schreef:amazing_lady schreef:Pfff ... Misschien ben ik hier gewoon te nuchter voor. Elk jaar zijn er uitbraken en tot nu toe maak ik me nog niet zoveel zorgen. Paardjes gaan gewoon de wei op aan de weg. Heb vanmorgen ook gewoon een rondje buiten gereden. 2 meisjes die mijn pony rijden mogen gewoon blijven komen. Natuurlijk heb ik ze wel gevraagd om schone kleren aan te doen als ze komen. Ik rij op dit moment toch nog geen concoursen dus dat scheelt. Maar me zorgen maken doe ik nog niet. Misschien als iedereen eens ophoudt met domweg banketstaaf en rustig afwacht wat er gaat gebeuren. Niet zo paniekerig doen en in het wilde weg wat beginnen te roepen. De media is daar dol op, dat weet toch iedereen.
Ik zal wel te nuchter zijn en dom ofzo.
Nee gewoon boeren verstand gebruikt, niks mis mee!