Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marietje1000 schreef:Lekker. Hormoonpreparaten. Goed voor je paard. Zou ik echt doen
sophie1818 schreef:Sorry hoor, maar mijn paard stond ook met vreselijke mok. Hele achterbeen was dicht,
middeltje gekregen van DA. En t was met 4 dagen al veel minder. Nu (1,5 week later) zijn alle korsten eraf,
zou zeker dus even DA bellen voor het NOG erger word. Als je het wilt weten hoe het heet moet je even PB'en. Weet het zosnel even niet uit mn hoofd
Evy schreef:sophie1818 schreef:Sorry hoor, maar mijn paard stond ook met vreselijke mok. Hele achterbeen was dicht,
middeltje gekregen van DA. En t was met 4 dagen al veel minder. Nu (1,5 week later) zijn alle korsten eraf,
zou zeker dus even DA bellen voor het NOG erger word. Als je het wilt weten hoe het heet moet je even PB'en. Weet het zosnel even niet uit mn hoofd
Heb je het tegen mij?
De DA is zaterdag geweest, de eigenaar gaat hem morgen bellen als het nog steeds niet beter is geworden.
Ik vroeg me alleen nog af, om haar van binnenuit te helpen heb ik ook drainage compositum staan.
Nu ben ik daarmee gestopt toen de DA langs was geweest en we me hydrocortiderm smeren.
Kan ik daar nu weer mee beginnen of moet ik eerst wachten tot we zijn gestopt met de hydrocortiderm?