miroxmill schreef:Aller eerst heel erg bedankt voor al het advies dat jullie mij eerder hebben gegeven! Mijn pony is herstellende van zijn maagzweer. Ik heb hem eerst maagcompositum van de groene os gegeven, daarna abprazole. Hij viel ook wat af dus kreeg hij om de dag slobber en compact gras erbij. Hij gaat vanaf deze week ook lijnzaad olie krijgen erbij.
Helaas is mijn abprazole bijna op en mijn pony heeft het echt nog iets langer nodig, dus ik vroeg me af of iemand hier nog wat abprazole over heeft? Ik zou het enorm waarderen, als je nog wat over hebt graag een pb'tje sturen!
Ik raad je aan om de gastro+ met luzerne te gaan voeren. In de gastro zitten stoffen die er voor zorgen dat de maag rustigrr wordt en de maagzweer kan herstellen. Luzerne verlaagt ze zuur graad van het maagzuur en bevorderd daarnaast e kauwbewegingen. Hoelang hev je de abpraozol gegeven?
Al die supplementen los geven is niet handig omdat veel elkaar tegen werkt en dit werd mij ook sterk afgeraden. Met een maagzweer moet ze zo vet en vezelrijk voer voeren.
Ik voer nu onbeperkt hooi, 750 gram gastro en handje muesli voor het kauwen. Dit sochtends en savonds. Sochtend krijg je eerst voor 500 gram seniores priores met 50 ml lijnzaadolie en savonds ren kilo seniores priores mret 50 ml lijnxaadolie. Je mag een pb sturen als ne verder wil weten wat wijsheid is.