Jannepauli schreef:Dat vind ik moeilijk te zeggen als ik de voedingstoestand, het dieet en het management van jouw paard niet ken.. wat wel van belang is bij Insuline Resistentie is dat de mineralenhuishouding goed in balans is. Dat kun je vaststellen door hooi en voeranalyse. Veel mensen hebben echter wisselend hooi ( dus niet een seizoen lang hooi van hetzelfde land) en dan wordt het gokken. Ik denk dat Your Horse Trace als mineralen supplement een goede aanvulling kan geven - verkrijgbaar bij Food for Thought ( = Assiepassie op Bokt)- maar daar zit alleen geen vitaminescala in. Wel Vitamine E.
Het hooi is inderdaad lastig, ik heb nu de komende weken hetzelfde hooi, maar daarna is het even afwachten of mijn adresje datzelfde hooi nog heeft liggen..

Ik zat inderdaad naar Formula4feet te kijken Pandora, omdat ze ook al een tijd HB is

De DA vond een supplement wel aan te raden omdat ze alleen hooi krijgt (en beperkt).
Wat rot van de korstjes Littlesannie, schuurt ze ook? Ze ziet er wel goed uit zeg

Die van mij is gaan schuren uit verveling