Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douraque schreef:Die van mij had ernstige bijwerkingen bij het opbouwen van 1/4 naar 1/2, kan je nagaan wat jouw paard misschien krijgt bij de start op 1/2.
Luister naar de ervaren mensen in dit topic dimple en begin met 1/4, zo krijg je zo min mogelijk bijwerkingen. We zeggen dit allemaal niet voor niets, wij weten hoe erg de bijwerkingen kunnen zijn namelijk. En die bijwerkingen moet je niet onderschatten
geerke schreef:ik denk niet dat je paard het waardeert om te beginnen met een halve pil.![]()
Maar zelf weten hoor...je bent de zoveelste die liever naar de da luistert.En daarna er flink op terugkomt.
Ik denk dat ik moe gestreden ben....(ook over spoelwormen in een ander topic
)
pluisbeer schreef:Ik worstel mij verder door dit topic. Ben al op blz 105(soms is het echt worstelen). Misschien komt het antwoord op mijn vraag daarna maar tot nu toe nog niet gevonden
Hebben jullie enig idee hoe lang een cushing patient een paardwaardig bestaan heeft zonder medicatie en hoe dat is met medicatie?
Dimple schreef:SuperRoos schreef:Blijft zo gaan... Heeft een paar dagen goed gereageerd op de maximale dosering voor hem maar nu dus terug bij af lijkt het. Hoefsmid zag ook duidelijk bevangenheid terug in de hoef met bekappen. Vanmorgen liep hij ook erg slecht..
Sterkte! DA al gecontacteerd?
Dimple schreef:Net wat ik al zei, ik waardeer jullie input, anders zat ik hier niet.
Jullie zullen ook moeten snappen dat de mening van een DA voor sommige mensen heel belangrijk is in kennis van hun paard. Mijn DA kent mijn paard al heel wat jaartjes.
Het zou jammer zijn als jullie je 'moe gestreden' voelen als mensen niet doen wat jullie zeggen. Blijf vooral wel strijden voor wat jullie goed vinden en achter staan.
Wij hebben ook een eigen mening. Wat de gevolgen daar ook van zijn, die consequenties moeten we zelf dragen. Wellicht zeg ik; Had ik maar geluisterd en sla ik mezelf voor de kop.
Maar mijn DA heeft me heel duidelijk verteld over de bijwerkingen, ze is er dus zeker van op de hoogte. Ik sla dat niet zomaar weg om wat hier wordt gezegd. Net zo min dat ik weg sla wat jullie zeggen. Anders had ik er gewoon 1 pil ingepropt ipv een halve.![]()
We gaan het meemaken, belangrijkste is dat mijn paard opknapt. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
Nog even een vraag: ik voer per dag iets van 5 wortels bij. Kan ik dat blijven doen?