Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:die Leen Taal gaat vast elk jaar wel vier keer ver weg op vakantie
sassefras schreef:sherwood schreef:hahaha hij was het toch ook die met een pendel je bloedwaardes ging bekijken?
dit ga je niet menen, heb ik driehonderd euro aan een zw(pendelaar) hoe kan ik er ook intrappen hihihihih
sas
ellepel schreef:viewtopic.php?t=298523&postdays=0&postorder=asc&start=75
dit is dat topic( dankzij google kun je hem wel heel makkelijk vinden)
isabelvdm schreef:
Taal doet naar eigen zeggen een HIPP bloedtest, iets geheimzinnigs, kan er niet veel over vinden, in elk geval niks wat mij dudielijkheid geeft.
Isabel
Sugarmiss schreef:@isabelvdm: als je met HIPP de genetische afwijking HYPP bedoeld, dan is hij idd echt niet goed wijs![]()
Dat is iets wat jij bij niet-Amerikaanse rassen zeker niet zult aantreffen.
IwanLuver schreef:Wij hebben onze fjordenmerrie ook laten behandelen via Taal. Helaas ook zonder resultaat, nou ja zonder. Tijdens de kuren ging het best erg goed, maar als de kuren afgelopen waren, was het weer mis.
Dat geldt ook voor 2 stalgenoot paarden, het zelfde verhaal.
Toch geloof ik wel in zijn verhaal, alleen de juiste medicijnen zijn nog niet gevonden. Ik geloof zeker dat SEME van binnen uit komt en dat UV straling en mugjes het versterken.
Maar ik 'ken' veel verhalen waarbij Novelcure niet het gewenste effect heeft gehad. Tevens weet ik een persoon die misschien wel een zaak tegen Taal wil beginnen, omdat er nergens wetenschappelijke publicaties te vinden zijn.
Al met al hebben wij er zo veel geld in gepomt dat hij wel degelijk een hele leuke vakantie van ons heeft kunnen vieren........
henny_w schreef:Dam hebben we het iig over 2 heel verschillende dingenHIPP staat voor Hypo Ionic Protein Profile
ravel schreef:Heb jij met jouw fjord aan het stamboek onderzoek meegedaan of nadien pas?
Zijn die 2 stalgenoten ook fjorden? Ook met het stamboek onderzoek meegedaan?
Falka schreef:Ik weet dat Hennie dat telefonisch heeft gevraagd en er een onbevredigend antwoord op kreeg. Maar zou dit niet in het belang van het Fjordenstamboek zijn om te monitoren of dit echt een wondermiddel is? Tenslotte moeten ze wel voor het belang van hun leden opkomen.