Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Hoe ziet dat zuigen in de lucht er eigenlijk uit?
Ik houd het zuigen van mijn paard in de gaten met een camera, maar kan dan geen geluid horen. Soms denk ik wel eens dat hij in de lucht zuigt, maar ik weet dus niet hoe dat eruit ziet.
MissBonny schreef:LindyH schreef:Hoe ziet dat zuigen in de lucht er eigenlijk uit?
Ik houd het zuigen van mijn paard in de gaten met een camera, maar kan dan geen geluid horen. Soms denk ik wel eens dat hij in de lucht zuigt, maar ik weet dus niet hoe dat eruit ziet.
Luchtzuigen, dan pakt hij/zij zijn staldeur vast en zet daar zijn tanden op en dan zuigt hij/zij lucht.
ottie schreef:Denk dat dit het wel goed omschrijft. Mijn paardje doet het ook in het weiland door de staart van een ander paard te pakken en daar een soort van achterover aan te gaan hangen.Hij krult zijn hals op en dan hoor je soms een soort boerend geluid.
LindyH schreef:Oke, dus het ziet eruit alsof het paard een denkbeeldige voerbak vastpakt. Hij maakt dezelfde beweging. Klopt dat?
LindyH schreef:Oke, dus het ziet eruit alsof het paard een denkbeeldige voerbak vastpakt. Hij maakt dezelfde beweging. Klopt dat?
Desiree schreef:Rijtechnisch vraagje over luchtzuigers:
Krullen jullie paarden ook op achter het bit bij het rijden? Dat doe mijn merrie namelijk wel en ik heb een vermoeden dat ze niet zo best opgeleid is, maar het kan zijn dat het luchtzuigen ook een rol speelt.
MissBonny schreef:Nou mijn paardje doet dat niet, maar als ik eerlijk ben denk ik idd ook niet dat luchtzuigen daarbij een rol speelt. Lijkt me stug dat je paardje probeert te zuigen, terwijl je aan 't rijden bent..
cremellogek schreef:Hebben jullie luchtzuigers een band om? En helpt dit?
cremellogek schreef:Hebben jullie luchtzuigers een band om? En helpt dit?
MissBonny schreef:Desiree schreef:Rijtechnisch vraagje over luchtzuigers:
Krullen jullie paarden ook op achter het bit bij het rijden? Dat doe mijn merrie namelijk wel en ik heb een vermoeden dat ze niet zo best opgeleid is, maar het kan zijn dat het luchtzuigen ook een rol speelt.
Nou mijn paardje doet dat niet, maar als ik eerlijk ben denk ik idd ook niet dat luchtzuigen daarbij een rol speelt. Lijkt me stug dat je paardje probeert te zuigen, terwijl je aan 't rijden bent..