Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IngLio schreef:Ik ben ook benieuwd hoe Lio er vanavond bij staat.
Heb er het weekend helemaal niks aan kunnen. Zaterdag de hele dag bij Libke & Fighter in Belgie en zondag bij een nieuwe instructrice voor mij en Lio wezen kijken en met al die regen had het weinig nut...
Maar weer eens foto tijd denk ik
Dettol heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar zal ongeveer hetzelfde doen als betadineshampoo denk ik, alleen wat zuiniger in het gebruik omdat je er ook een sopje van kan maken, net als met soda... ???
@sjoe; waar koop je die teatree olie? Kon alleen maar shampoo vinden in de paardenwinkel (HorsePlaza Nieuwegein).
IngLio schreef:Dank je Sjoe!
evitatinkle schreef:@Inglio, en en???
Arabel had vandaag helemaal geen korsten!!!!!!!! Vanavond heerlijke les gehad, loopt beter dan ooit. Omdat mijn speciale mokzalf bijna op is ga ik ook eens een potje sudocreme halen. Vsm heb ik al eens gebruikt op een ander plekje maar vond toch niet dat dit duidelijk werkte...
Helemaal top!Sjoe schreef:evitatinkle schreef:@Inglio, en en???
Arabel had vandaag helemaal geen korsten!!!!!!!! Vanavond heerlijke les gehad, loopt beter dan ooit. Omdat mijn speciale mokzalf bijna op is ga ik ook eens een potje sudocreme halen. Vsm heb ik al eens gebruikt op een ander plekje maar vond toch niet dat dit duidelijk werkte...
Zalf van VSM gebruikt?
Ben benieuwd dan welke je hebt gebruikt.
Ik heb zelf pillen van VSM gebruikt genaamd Cure-Mok en die helpen dus prima in combinatie met zelf samengestelde olie van Tea-tree en olijfolie.
Maar ben benieuwd wat jij voor VSM zalf hebt gebruikt.
dat is een babyproduct wat maf zeg.