Rocamor schreef:Dat klinkt heftig. Verwacht Equitom ook dat er wellicht nog iets in de wond zit?
Je wilt het dus wel gaan doen?
Ik wil zowiezo de foto’s en echo laten nemen en van daaruit verder bekijken
Echter ga ik er wel niet aan beginnen zonder dat ik zeker ben dat ik de eerste helft kan betalen als er weg gesneden moet worden en hij daar niet blijven.
Zelf achten zij vanuit de foto’s dat er niets aan de hand is en het gewoon om wildvlees gaat.
fransje23 schreef:Dat gaatje baart mij de meeste zorgen. V
Lijkt of het lichaam een reden heeft om het open te houden.
Zit in doe calculatie ook verder onderzoek?
Nav foto’s gaan zij uit van wildvlees en dat de wonde niet dicht gaat door teveel beweging.
Ook hier heb ik expleciet moeten vragen voor foto en echo mee in het onderzoek te nemen.
Dit bedrag is dus enkel en alleen voor consultatie, foto’s, echo, sedatie, 2 weken hospitalisatie, verband materiaal à normale hoeveelheid wissels en niet Harley hoeveelheid wissels, wondzorg, en ereloon artsen.
Dit bedrag houd dus geen rekening met iets in de wonde of “complicaties”
Maw; dit gaat uit van hun diagnose na zien van foto’s, vervaal en overleg met de artsen die ik er al bij heb gehad.
Dus het is nu even geld bij elkaar krijgen, want ik ga niet alleen voor de foto en echo, dan horen dat het te verhelpen valt omdat het iets “simpel” is en ik niet voorzien ben op die extra kosten.
Dit weekend ga ik even samen zitten met mijn vader, vriend (schoonouders vraag ik nu absoluut niet om hulp. Hier is bij schoonvader vast gesteld dat de tumoren op de nieren kwaadaardig zijn, wat geen goede hoop geeft voor deze op de lever) en zien wat we kunnen en hoe.
Hidez blijft enorm behulpzaam, zowel in materiaal voorzien als in begleiding met de wonde. Dat is een “Geluk bij een ongeluk” dat ik dankzij de sloper via hagelslag bij hun uitgekomen ben. Want wat een vriendelijk en behulpzaam bedrijf…