Gini schreef:Een paard kopen en doorverkopen aan een handelaar is ook niet illegaal. Nee, als je kwaad bent omwille van het feit dat TS het paard dumpt, dan moet je ook kwaad zijn op de Bokkers die als advies gaven hem terug bij vorige eigenaar af te zetten.
Je?
Ik ben niet kwaad namelijk.
Ik begrijp zelfs de keuze van hem naar een handelaar doen. Al begrijp ik niet dat je met een peuter ongezien een paard koopt en als je al veel financiële tegenslagen hebt gehad.
Ik begrijp niet de keuze van het op op bokt zetten en zeggen dat het zo aan het hart gaat...want dat lijkt nergens uit. Gel.l in de ruimte noemen ze dat hier.
Dat klonk meer als, hopelijk wil en bokker hem van mij voor 5000 ben ik er vanaf.
Zeg dan gewoon ik heb een stomme impulsieve aankoop gedaan en moet er vanaf...
Dat gedraai, daar heb ik moeite mee. maar boos nee ook weer niet.
Daarnaast was terug naar de verkoper de wet volgen.
Geloof niet dat iemand zegt dat het paard beter af is, maar hij gaat dan niet naar de zoveelste nieuwe plaats. Maar naar een bekende plek terug met iemand die verantwoordelijk is voor deze puinzooi. Als wat we weten klopt....
Want ik blijf ook zeggen we weten denk ik maar een kwart van het verhaal omdat het steeds anders werd en draaide.
En dat is dan ook waarom het topic nog loopt denk ik.