Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Ze blijft wel diezelfde gepijnigde blik hebben en die trieste oogopslag, strakke gezicht... Ik denk toch dat dit paard eens door de mangel gehaald dient te worden want alles in haar gezichtsuitdrukking schreeuwt "pijn"...
Little_Gift schreef:Ik heb het niet over oortjes... Maar de lijnen/trekken in het gelaat.
Het is niet omdat ze heeft leren leven met deze constante (waardoor ze dus inderdaad mee bokt en galoppeert met de rest en zich als een blij ei gedraagt), dat deze trekken in haar gezicht er niet zijn.
En eerlijk, deze strakke lijnen/trekken zijn over haar ganse lijf wel aanwezig tussen alle spieren door...
Tessebes schreef:Little_Gift schreef:Ik heb het niet over oortjes... Maar de lijnen/trekken in het gelaat.
Het is niet omdat ze heeft leren leven met deze constante (waardoor ze dus inderdaad mee bokt en galoppeert met de rest en zich als een blij ei gedraagt), dat deze trekken in haar gezicht er niet zijn.
En eerlijk, deze strakke lijnen/trekken zijn over haar ganse lijf wel aanwezig tussen alle spieren door...
Ik begrijp wel een beetje waar je op doelt. Met name de gelaatspieren en de spieren boven de ogen heb wat weg van een pain face. Met ruin met een gedeeltelijk afgescheurde sesamband heeft ook rondgegalopeerd tot zijn laatste dag, dat zegt helaas weinig.
Elisa2 schreef:Nouja, als de test uitslag positief is heeft Lyona wel een richting om uit te denken. Je moet toch ergens beginnen met onderzoeken en uitsluiten. Jammer dat de testresultaten vertraagd zijn, nog maar even wachten dan.
En dat is het belangrijkste, dat het paard gelukkig oogt. Ik vind ook dat je moet oppassen met pijn uitdrukkingen van foto's te willen interpreteren. Het geeft nooit een compleet beeld en foto's zijn momentopname's. In real life beoordelen is sowieso veel beter!