Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:SimplySusan schreef:Wat fijn om te horen dat het weer de goede kant uitgaat, dan heeft het duimen draaien toch geholpen![]()
De mijne heeft op vlas gestaan tijdens het herstel en er nooit van gegeten ondanks dat het een haflinger is. Ik kreeg als advies mee om vaak hooi te geven in kleine beetjes. Het krachtvoer hadden we zo goed als gestopt, een paar korreltjes als de andere paarden werden gevoerd. Ik heb toen wel Summerfit koeken en Pavo Health boost (https://www.pavo.nl/producten/pavo-healthboost) bij gevoerd. Paard is weinig afgevallen tijdens de revalidatie.
En dat hoesten blijft lang aanhouden, maar het houdt echt een keer op!
Ik denk dat ik in eerste instantie een voetschema krijg van de kliniek die we gaan aanhouden. Ik zie hier dat ze veel slobber papjes geven.
Dat hoesten klinkt dus bekend? Vond het wel even spannend, en heel erg sneu voor haar.
Saaams schreef:Ik vind het een vreemde regeling. Je kan toch niet zonder?![]()
Fijn dat ze verbeterd! Hoop dat ze snel mee naar huis mag.
Oscar schreef:Wow, dat ziet er indrukwekkend goed uit!
Maar wat erg dat je een paar dagen je meisje niet kunt zien. Lijkt me vreselijk.
SimplySusan schreef:Het is heel verstandig om je aan het voeradvies van de kliniek te houden, maar misschien heb je nog iets aan ervaringen van anderen als verder bent in de revalidatie![]()
Het hoesten nam bij mij geleidelijk af binnen 2 maanden, maar ik heb daar echt wel zorgen over gehad.
xlisza schreef:Wat fijn TS!!ziet er netjes uit inderdaad het litteken. Toppie.
Vandaag kun je gelukkig weer naar haar toe!