Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gohya schreef:Het gaat echt op en af met haar,ze blijft wel goed eten en heeft er nog zin in. Ze staat wel al een poosje op volledige pensioen,dus ook geen stapritjes meer.
Ze heeft nu ook een ontsteking in haar neusholte volgens mij, er viel vandaag een groot stuk snot uit haar neus wat groen was met een beetje bloed erbij.
Ze staat ook weer op de slobber,ze werd mager en ze heeft al een hele poos een warme deken op.
Echt benauwd is ze [nog] niet en ze heeft ook nog steeds praatjes t.o. de andere paarden.

niet leuk... ik vind dat je het heel goed doet
je kijkt eerlijk naar je paard... en soms is dat moeilijk omdat je er vol boven op zit...Maflinger_S schreef:Lastig dit. Je zit er als betrokken eigenaar vaak zo met je neus bovenop dat je net even de afstand mist om het grotere geheel te kunnen zien.
Volgens mij ben je, als ik je bijdragen in dit topic zo lees, prima in staat de juiste keuze te maken. En de juiste keuze is precies dat, welke keuze je ook maakt.