Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angelkisssss schreef:Bedankt voor de reacties!
Eigenaar en ik hadden al beetje in ons hoofd om een scopie te laten maken anders. Aangezien de kuur niks heeft gedaan. Echt zorgen maken we ons niet omdat het er alleen vies uit ziet maar hij verder prima in zijn vel zit. Maar aan de andere kant hoort het natuurlijk niet.
Angelkisssss schreef:Wel wilden het even aankijken na de kuur, ook ivm verhuizing naar stal aan huis. Dus vandaar nog geen verdere stappen tot nu toe. Maar die gaan wel volgen. Om er zeker van te zijn dat het niet echt iets ernstigs is.
pol1 schreef:Hier gaat t spoelen gestaag Door.. Er komt toch nog aardig wat uit! Het spoelen zonder de vaste catheters gaat veel en veel beter!!
AmFe schreef:pol1 schreef:Hier gaat t spoelen gestaag Door.. Er komt toch nog aardig wat uit! Het spoelen zonder de vaste catheters gaat veel en veel beter!!
Oh gelukkig gaat het goed!
Mijn paard heeft nog steeds veel snot. Afwachten wat een paar dagen zonder slijmoplosser gaan doen.
De laatste dagen gaan hij snachts (op de wei) grote rondes wandelen. Alsof iemand hem longeert. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen? Teveel energie, verveling?
Overdag doet hij dit niet en ik merk verder ook niets bijzonders aan hem.
Jet schreef:Amfe, zie je het hem doen? Loopt hij steeds één kant op rondjes of allebei de kanten? Hoe houdt hij zijn hoofd als hij die rondjes loopt? Gaat het in stap, draf of galop? Even wat vragen om mee te denken hoor.
AmFe schreef:Jet schreef:Amfe, zie je het hem doen? Loopt hij steeds één kant op rondjes of allebei de kanten? Hoe houdt hij zijn hoofd als hij die rondjes loopt? Gaat het in stap, draf of galop? Even wat vragen om mee te denken hoor.
Ik zag het gisterenavond laat omdat ik even stiekem ging spieken nadat we sinds twee dagen een spoor in de wei zagen. Hij stapt in een flink tempo en houdt z'n hoofd gewoon normaal. De groep naast hem is dan ook aan het lopen door hun wei.
Na een kwartier ofZo zag hij mij, galoppeerde rustig naar me toe en vervolgens rustig weer terug en ging toen verder lopen.
khirshanta schreef:Amfe: Bij ons op stal zijn er ook een paar die rondjes blijven lopen 's avonds; muggen...
Pol:
Gelukkig gaat het spoelen nogsteeds goed
AmFe schreef:khirshanta schreef:Amfe: Bij ons op stal zijn er ook een paar die rondjes blijven lopen 's avonds; muggen...
Pol:
Gelukkig gaat het spoelen nogsteeds goed
Dat zal het vast zijn. Heb het nu twee keer gezien. Beide keren in de schemer. Wel dezelfde kant op maar kan ook toeval zijn.
Gisterenavond had ik hem wat extra aandacht gegeven en helemaal ingespoten. Toen nog een poosje gewacht, maar toen stond hij rustig te grazen toen ik wegging.