Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunshine777 schreef:Graag zou ik willen weten of er nog meer paardenziektes droes en rhino zijn in de regio Utrecht, ik maak me zorgen om mijn paarden
sunshine777 schreef:Graag zou ik willen weten of er nog meer paardenziektes droes en rhino zijn in de regio Utrecht, ik maak me zorgen om mijn paarden
mariellev89 schreef:Update nummer 3:
Zoals het er nu uitziet worden wij 16 mei Rhino vrij verklaard dat is de dag dat wij dan 28 dagen koortsvrij zijnspannend hopen dat we het uitzitten. Vandaag nog 13 dagen we zijn over de helft.
Het paard met de ergste neurologische verschijnselen, is van de week voor het eerst op gezeten. Ze mag belast stap werk doen. Klinkt zo raar als je dat vergelijkt met een maand terug![]()
Er zijn nog 2 paardjes met wat loop problemen, maar dit gaat met de dag vooruit.
Ook heb ik van de week eindelijk voor het eerst weer sinds 16 maart mijn eigen paarden kunnen rijden. Wat waren ze fris maar wat onwijs blij dat ik erop kan en gewoon lekker rijden.
16 mei wordt zoals het er nu naar uitziet een feestweek bij ons op stal. Bos rit, een hele gezellige lesavond in de planning. Wij leven er naar toe. Nu hopen en fingers crossed op geen nieuwe gevallen. We naderen bijna week 4 de reserve week.
Veulen84 schreef: