Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bodan schreef:Hallo allemaal, even een kort bericht van mij, ben nu druk bezig met de studie. Bodan is helemaal gezond verklaard. Ik moet het nog even laten bezinken, want had mij op een heel andere uitslag voorbereid. Dierenarts had de zelfde buigproeven gedaan en nog wat dingen, daar kwam hij goed doorheen. Wel had Bo weinig looplust, maar hij is ook best dik. (te weinig beweging, door te weinig tijd, hierom verkoop ik hem mede). Foto's waren ook helemaal goed. Deze dierenarts verweet alles aan zijn dikkigheid. Wat ik nu ga doen weet ik niet. Kijken of ik toch een leaser kan vinden, maar goed ik heb een half jaar gezocht. Dan kan ik Bo in goede conditie verkopen. Ik ben zelf echt niet in de mogelijkheid om dit te doen helaas. Of ik verkoop hem toch in deze conditie, dan moeten mensen er even doorheen kijken. Ik sta nog helemaal perplex. Ik ben natuurlijk super blij. Ik kan nu (mocht een leaser toch niet lukken) met een gerust hart opzoek naar een baas.
zal wel een opluchting zijn dat je toch voor verder onderzoek bent gegaan. Nu maar op zoek naar een goed baasje! Als je erbij zet dat hij al even niks gedaan heeft, dan weten mensen ook wel dat ze geen topconditie hoeven te verwachten. En je hebt het pluspunt dat je de goede foto's achter de hand hebt.