We zouden vandaag naar Emmeloord maar vanwege de storm konden we niet gaan:( De afspraak nu naar volgende week moeten verplaatsen helaas. Ik hoop zo nog even door een arts gebeld te worden, ik wil namelijk heel graag gaan beginnen met stappen. Het gaat zo goed met hem en ik heb zelf wel het gevoel dat we ermee kunnen beginnen...
Yes yes yes!! Vandaag beginnen met 5 minuten stappen.
quartel
Geplaatst: 13-12-14 09:35
kimmie1
Geplaatst: 13-12-14 11:43
Yihaaaaaaa
horsiegek
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-14 18:55
Ging goed, braaf paard
nanoukkie
Geplaatst: 14-12-14 14:25
wat een geluk dat je er optijd bij was! Jezus dat moet een grote verschrikking geweest zijn... Het ziet er heel goed uit! Mag je ooit weer gaan rijden?
@nanoukkie: het is de verwachting dat hij gewoon weer rijpaard kan worden gelukkig. Ook vandaag ging goed. Ik merk dat ik het wel spannender vind dan ik gedacht had..
Probeer er zelf ontspannen in te staan of in ieder geval rust uit te stralen dan neemt je paard dat toch over. Of iets van een slogan: Het gaat allemaal goed komen zodat je dat uitstraalt en in je achterhoofd houdt. Vaak doen ze het prima en zijn ze alleen maar heeeeel erg blij dat ze er uit mogen.
Zucht... vandaag weer harde windstoten op de dijk dus weer af kunnen bellen. Maandag nieuwe poging.. Fingers crossed.
Gisteren even een klein vlieglesje gekregen. Meneer schrok en sprong de lucht in, en ik er achteraan. Kreeg hem gelukkig wel snel weer bij me maar hij had het wiel daarna wel uitgevonden en bleef af en toe wegschieten. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
hier valt het vandaag nog mee met de wind gelukkig maar is wel in brabant richting limburg;) snap helemaal dat je je niet op de weg waagt met de trailer.
hopeliijk houd hij zich nog even rustig. hoe is hij verder met lopen? merk je er zelf nog iets aan? kortere pas of langzamer willen lopen?
mooi dat het nog steeds goed gaat en leuk dat je updates blijft plaatsen!!
Lopen gaat goed, af en toe krijgt hij het even in de bol maar hij blijft tot nu toe wel braaf bij me. Hij loopt voor zover ik kan zien goed, stapt ruim over en recht in het spoor. Houd zijn staart wel wat af maar dat deed hij altijd al. Ik zal eens vragen of iemand wil filmen, dan heb ik zelf ook een beeld. We stappen inmiddels 10 minuten.
Bedoel je met het af houden van z'n staart dat hij hem juist draagt? Dat is namelijk juist goed, is hij ontspannen in de achterhand/ heel z'n lijf.
Fijn dat hij wel onder controle te houden is. Heb zelf ook genoeg moeten wandelen met een paard door een blessure en het is altijd fijn dat ze geen bommetje zijn