Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Weet iemand waar je het goedkoper kan krijgen?
ik heb 60 betaald! Nu heb ik ook wel het gevoel dat mijn dierenarts belachelijke prijzen hanteert, daarom heb ik contact opgenomen met de andere hier in de buurt. Ik krijg later op de dag bericht van de andere dierenarts, ze zijn daar terughoudend met het verstrekken van cydectin omdat het niet voor paarden geregistreerd staat. Pippaa schreef:@ friesam 20 euro voor 200 mlik heb 60 betaald! Nu heb ik ook wel het gevoel dat mijn dierenarts belachelijke prijzen hanteert, daarom heb ik contact opgenomen met de andere hier in de buurt. Ik krijg later op de dag bericht van de andere dierenarts, ze zijn daar terughoudend met het verstrekken van cydectin omdat het niet voor paarden geregistreerd staat.
Kitsu schreef:Oh hou je me ervan op de hoogte ? Sato is ook zo'n zenuwpees tegenwoordig .. Denk ook trauma's van zo vaak te verhuizen.
friesam schreef:Kitsu schreef:Oh hou je me ervan op de hoogte ? Sato is ook zo'n zenuwpees tegenwoordig .. Denk ook trauma's van zo vaak te verhuizen.
Ja ik ga vandaag de druppels ophalen en beginnen dus ben benieuwd.
Dit is de mix die ze krijgt (speciaal voor haar samengesteld)
star of bethlehem: shocks en verlies, ook uit verleden
larch: zelfvertrouwen ( zit er standaard in)
crap apple: fysieke en emotionele reiniging
wild rose: weer plezier, moedeloosheid neemt af
honeysuckle: heimwee naar verleden (veulens) doet minder zeer, schrijnt minder
walnut: levensveranderingen/hormonaal zijn makkelijker op te vangen, ouder worden, verhuizen etc, dus alle grote levensveranderingen zijn makkelijker te dragen en plekje te geven