Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:59

Inderdaad, wat een grappige staart heeft ze :)
Hier draaien mn duimen nog steeds voor jullie en ik hoop echt dat het snel weer de goede kant op gaat!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 20:02

Hihi leuk he! Is echt haar kenmerk!
Als ze allemaal staan te grazen met de kont naar je toe, dan valt mirre gelijk op!

Ook ik hoop dat het goed komt.
Ik wil haar gewoon nog even lekker een paardwaardig leven geven , lekker op gras en wandelen etc. Zolang ze maar geen pijn heeft en niet ongelukkig is!

Belmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:53

Ik duim ook voor jullie!
Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent,zo in onzekerheid zitten is ook slopend.
Wel fijn dat ze er zo tevreden bijstaat toen je io bezoek was.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:54

Mirre kijkt op deze foto's wel een stuk blijer.......!
Dus wie weet meid.......soms bestaan wonderen toch echt ;)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 21:04

Ja ik weet ook zeker dat ze het daar niet erg vindt, paarden om der heen, grote box elke dag schone stal en stro tot der knieen en de lieve doktoren die ze lief staat na te kijken! Dus gelukkig een happy paard!

Ze is ook grapjes aant uithalen, ze poept in der voerbak hahahah dat heeft ze thuis nog noooit gedaan!

Ik hoop dat er een wonder gebeurd, dan ben ik het meest gelukkige meisje van de hele wereld op dat moment!

Mijn gevoel over de knie is wel goed, alhoewel sommige vrezen (vader,stalgenoten enzo) voor haar leven.
Ik hoop dat mijn gevoel gelijk krijgt!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:11

wonderen bestaan zeker...wie weet,rijd je over een paar maanden gewoon weer rond met haar!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 21:15

geerke schreef:
wonderen bestaan zeker...wie weet,rijd je over een paar maanden gewoon weer rond met haar!

Als dat gebeurt <3
Dan denk ik dat ik keihard ga staan janken van geluk :D

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:19

Ze kijkt wel een stuk blijer! Ik hoor zo voor je dat het steeds beter gaat worden!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:27

xxsalinaxx schreef:
geerke schreef:

Als dat gebeurt <3
Dan denk ik dat ik keihard ga staan janken van geluk :D

Haha.....als dat zou gebeuren dan weet ik zeker dat er heel wat bokkers met je mee janken |(
Laten we nu dus maar gaan duimen dat we met z'n allen kunnen gaan janken :+ :+ :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:29

gaan we een janktopic openen :j

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 21:35

Haha ja! Een janktopic van geluk!!
En ik denk idd ook dat er best veel mensen met mij mee zullen doen, op bokt maar ook de mensen die dicht bij me staan!

Kom op Mirre laat ons van geluk huilen!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:45

Fijn dat ze zo goed geholpen wordt daar :) , hebben de artsen ook al een prognose voor als het meevalt met wat het met de knie is?

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 21:49

Yvank_ schreef:
Fijn dat ze zo goed geholpen wordt daar :) , hebben de artsen ook al een prognose voor als het meevalt met wat het met de knie is?

Als de knie goed is, dan is het goed onderhouden tot het wondje genezen is en dan natuurlijk ook nog even tijdelijk op medicijnen. Dan komt het goed (als er niks is beschadigt)

Het is natuurlijk een ontsteking maar tot hoever hij zit is nu nog de vraag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:50

OKe :) en hebben zij ook een verklaring voor wat ze allemaal steeds mankeert? Gewoon geintresseert hoor! Maar als ze daar nu toch is kan ze misschien de hele malle molen nog (een keer) door voordat je straks weer een teleurstelling hebt als er toch weer wat komt.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:50

Dan mag je zeker huilen van geluk, misschien pik ik dan ook wel een traantje weg!
Ze kijkt iig een stuk blijer weer :j

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 21:55

Yvank_ schreef:
OKe :) en hebben zij ook een verklaring voor wat ze allemaal steeds mankeert? Gewoon geintresseert hoor! Maar als ze daar nu toch is kan ze misschien de hele malle molen nog (een keer) door voordat je straks weer een teleurstelling hebt als er toch weer wat komt.

Hmm nog niet over nagedacht!! En zeker iets om na te vragen.
Ik heb wel in het kort uitgelegd maar ging nu natuurlijk voornamelijk om die knie.

Ik ga dit zeker bespreken!

@seleenntjee,
Ja gelukkig is ze vrolijk!
En jeej weer iemand die hopelijk van geluk lekker mee kan huilen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:04

Ja gun je het allerbeste en als het nu weer even goed gaat er over een maandje weer mis... Dan blijft het steeds zo'n teleurstelling :(:)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 22:07

Yvank_ schreef:
Ja gun je het allerbeste en als het nu weer even goed gaat er over een maandje weer mis... Dan blijft het steeds zo'n teleurstelling :(:)

Ja snap ik helemaal!
En is zeker ook zo!
Bedank voor de tip, ik ga zeker bespreken iederegeval!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:09

Wel heel positief dat ze zich daar zo op haar gemak voelt hoor! Dat moet in elk geval goed voelen. Heb je nog iemand gesproken vandaag of was er geen arts aanwezig?

Ik zou inderdaad zo snel mogelijk een heel gesprek willen hebben met de behandelend arts daar over alles wat je met haar hebt gehad en dus nog hebt en hoe die daar tegenaan kijkt. Nu is het dit, dat wordt weer opgelapt, maar wat is het volgende? Misschien is een frisse kijk van hun kant helemaal niet verkeerd. Als het met Den Hoek zo moeilijk is om een afspraak thuis te krijgen zou ik dat ook laten voor wat dat is...

Wanneer kan je weer naar haar toe?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:15

zeker na al deze ellende voor jullie! Ik ben toch al zo'n jankerd :') ik ga echt voor jullie duimen dat alles goed komt!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:22

Geweldig..... al die jankerds bij elkaar :D :D :D :D
Hopelijk fleuren we je weer een beetje op Salina met dat gekke praat van ons _-:(

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:09

xxsalinaxx schreef:
En ik denk idd ook dat er best veel mensen met mij mee zullen doen, op bokt maar ook de mensen die dicht bij me staan!

Ik jank uit volle borst mee dan hoor, ik kan errug goed janken, al zeg ik t zelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:22

Nicky1963 schreef:
xxsalinaxx schreef:

Ik jank uit volle borst mee dan hoor, ik kan errug goed janken, al zeg ik t zelf :D

Hier nog een janker :D , huil zelfs nog bij een tekenfilm (ben 41 :o ).
Dus ik jank straks vrolijk met jullie mee hoor *\o/* .

Mirre ziet er tevreden uit Salina. Ik ben erg benieuwd wat de d.a. van de kliniek zegt. Is dit dezelfde kliniek als waar ze eerder is geweest? Deze mensen kennen de geschiedenis van Mirre? Ik weet niet of je de druppels van Den Hoek nog geeft, maar misschien moet je dat even overleggen met de kliniek.

Ik ben erg benieuwd wat de kliniek zegt over een eventuele prognose voor Mirre, afgezien van de dikke knie.

Veel succes verder +:)+ +:)+ . Het blijft iedere keer wonderlijk hoe dit paard steeds zo wisselend is.

Beertje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:37

Ik sluit me ook aan bij de jankgroep :D

Pfff ik vind het echt knap dat je nog overeind staat hoor Salina.
Ik zat na 8 maanden tobben met m'n paard zelf ook aan de Prednison.

Ik hoop echt dat je net zo'n wondertje als ik mag beleven met Mirre. Jullie hebben dat dubbel en dwars verdiend. :(:)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 08:09

Bedankt voor de lieve en leuke reacties!

Super gezellig als we met z'n alle kunnen janken straks haha!

Op de kliniek (de visdonk in roosendaal) is ze nu voor de 3e keer haha.. En tussendoor ook vaker contact gehad.

Ik heb gister ook de arts nog gesproken, ze is goed op der plek. Hij is vandaag vrij maar misschien dat hij voor Mirre toch nog wel kwam, of zijn collega doet het en anders morgen.

De druppels krijgt ze op het moment niet meer, beetje banketstaaf als hun dat moeten geven. (En tot nu toe heeft het nog niet veel geholpen)

Ik mag/kan inprincipe elke dag naar haar toe, maar ik ga om de dag. Dus morgen wordt het even paar uurtjes minder school voor mij! Gelukkig weten de leraren en teamleider op school ervan en die vinden het vreselijk en vragen ook elke keer hoe het met haar gaat, heel lief!

Als ik daar ben dan wil ik zeker even een uitgebreid gesprek, en als hun meer onderzoeken willen doen mag dat.
We zetten door zolang het kan voor Mirre, we zijn verzekerd dus deels wordt vergoed. Wij hebben een enorm fijne verzekering (EFO) die echt naar het belang van het paard kijken en het niet voor de winst doen!

@beertje1983, woow zelf aan de prednison is niet zo goed!
Gelukkig is het goed gekomen!

Nu allemaal keihard duimen!!!!