Hier draaien mn duimen nog steeds voor jullie en ik hoop echt dat het snel weer de goede kant op gaat!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxsalinaxx schreef:geerke schreef:wonderen bestaan zeker...wie weet,rijd je over een paar maanden gewoon weer rond met haar!
Als dat gebeurt![]()
Dan denk ik dat ik keihard ga staan janken van geluk
, hebben de artsen ook al een prognose voor als het meevalt met wat het met de knie is? Yvank_ schreef:Fijn dat ze zo goed geholpen wordt daar, hebben de artsen ook al een prognose voor als het meevalt met wat het met de knie is?
en hebben zij ook een verklaring voor wat ze allemaal steeds mankeert? Gewoon geintresseert hoor! Maar als ze daar nu toch is kan ze misschien de hele malle molen nog (een keer) door voordat je straks weer een teleurstelling hebt als er toch weer wat komt. Yvank_ schreef:OKeen hebben zij ook een verklaring voor wat ze allemaal steeds mankeert? Gewoon geintresseert hoor! Maar als ze daar nu toch is kan ze misschien de hele malle molen nog (een keer) door voordat je straks weer een teleurstelling hebt als er toch weer wat komt.
ik ga echt voor jullie duimen dat alles goed komt!
Nicky1963 schreef:xxsalinaxx schreef:Haha ja! Een janktopic van geluk!!
En ik denk idd ook dat er best veel mensen met mij mee zullen doen, op bokt maar ook de mensen die dicht bij me staan!
Kom op Mirre laat ons van geluk huilen!!
Ik jank uit volle borst mee dan hoor, ik kan errug goed janken, al zeg ik t zelf
, huil zelfs nog bij een tekenfilm (ben 41
).
.