Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
studiemiep schreef:Kijk als je slim was geweest dan had je dit meteen in de advertentie erbij gezet. Dat geeft mensen toch een ander gevoel nu komt je sowieso als onbetrouwbaar over... omdat het verhaal niet compleet (al dan niet bewust/onbewust) in de advertentie hebt gezet.
Iets kopen bij iemand wat die nu al onbetrouwbaar aanvoelt/overkomt (wellicht onterecht want wellicht had je het wel allemaal mondeling medegedeeld)...tja dat voelt dan al niet lekker. Beschadig je 1x het vertrouwen van een mogelijke/potentiele geinteresseerde...tja..dan haken die ook al af.
Dus tip trek hier je lering uit en adverteer het paard op de juiste manier. (juist bij dit soort paarden dat bij rontgen keuren kosten afkeur voor verkoper zijn, kan in dit geval (paarden met een maar en daarnaast ook nog niet goed beleerd en dus alleen geschikt voor mensen met kennis) wel mensen over de streep trekken.
DDDara schreef:Oh wat leuk dat jullie nog aan me denken !
Het gaat super goed met Fellow!!!
Hij is extreem braaf kan overal met hem rijden hoe hard het ook waait en als iedereen de paarden binnen houd gaan wij lekker samen op pad.
Van de zomer/ einde voorjaar gaan we lekker samen naar de veluwe om onze eerste echt buitenrit te maken (nu beetje over eigen terrein hobbelen we staan midden in de stad dus hier naar buiten gaan vind ik toch een groot risico) Maar we wandelen wel is een stukje op straat en hij geeft echt nergens wat om! En als hij iets spannends vind laat ik hem ff kijken en dan loopt die er zo langs!
Ik vind het echt een super paard, al bieden ze de hoofdprijs Fellow is me maatje en hij gaat voor geen goud meer weg!
En hij heeft nog nooit een stap kreupel gelopen!