Na alle ellende, weer ellende.. @Kliniek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:19

Ik wens je heel veel succes, hopelijk kunnen ze jullie daar goed helpen!

jesito

Re: Na alle ellende, weer ellende.. @Kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:32

Heel veel succes.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:41

Succes meid!
Zal voor je duimen..

QuintySnoepy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:46

ahww wat heftig! heel veel sterkte!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 08:50

Allemaal bedankt voor jullie reactie's en steun.

Ik zal zodra ik terug ben hier uitleggen wat ze daar hebben gevonden/gezegt en het verdere plan.

Inprincipe is dit het laatste wat we kunnen doen, dus fingers crossed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:54

*\%/* *\%/* *\%/* You go girl!!! *\%/* *\%/* *\%/*

Ik houd mijn ook mijn "fingers crossed" +:)+

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 09:22

Lees je topic nu pas. Ben daar ooit eens met
een door reguliere dierenartsen afgekeurde sporthond geweest en na een half jaar liep die hond weer wedstrijden. Heel veel succes.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 09:30

Heel veeel succes!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 10:23

Succes!

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 12:11

heeel veel succes!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 16:33

Oooooh ik ben heel benieuwd hoe het gaat met Mirre, Salina en haar vader bij Den Hoek! Ik hoop toch zo dat ze iets voor hen kunnen doen. Dat verdienen ze echt!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 21:11

Zo ik ben net thuis.
Wat een dag zeg en wat een bijzonder paard...

Het is een wonder dat dit paard nog leeft en zo vrolijk is, ze zit vol 'vergif' en heeft pijn. Ze moest op de stenen op de volte ze liep opeens stok en stok kreupel!! Ik stond met tranen in me ogen. Dit heeft ze me niet eerder laten zien.
Der darmen/lever/maag en alles is niet echt helemaal goed. Leverbot misschien toch nog klein beetje, de gevoelige plek op de rug is eigenlijk de plek waar de bloedwormen hebben gezeten in de darmen + littekens van die bloedwormen. Misschien ook nog lyme (ze had voor de leverbot teek gehad)
Mok en allerlei gekke dingen komen dus van binnenuit. Bloedneus komt waarschijnlijk door stalling. Ik zal morgen dit verder uitleggen

We kwamen op de kliniek aan, en het leek net of er een hele last van mirre afviel, ze liet alles zien, was enorm rustig en stond te hinniken naar de 2 vrouwen die haar behandelde.
Ze stond na een tijdje alleen normaal gaat ze helemaal uit der stekker, ik heb der nog nooit zo relax en 'open' gezien.

Omdat dit paard zo erg er aan toe is eigenlijk moeten we enorm voorzichtig te werk gaan. Dus stap voor stap om alles te ontgiftigen enzo. Wel gaat ze eerst alles erger krijgen aangezien ze alles uit haar lichaam moet gaan krijgen.

We moeten terug komen over 6 a 8 weken.
der voer gaat helemaal aangepast worden en ze krijgt druppels poeders etc.

Het gaat een enorm lange weg worden van halfjaar/jaar maar er is een kans dat ze er bovenop komt. Aangezien ze enorm taai is en door blijft vechten.

Ook deze mensen bevestigden dat mirre en ik enorm in contact met elkaar staan. En dat waarschijnlijk ik, de reden ben dat zij nog niet op heb gegeven en blijft vechten

Wat een paard is het ook, zo sterk en zo hard voor zichzelf..

Ik ga het allemaal verwerken en van de week of morgen zal ik duidelijk uitleggen wat er gaat veranderen.
Als het goed gaat en allemaal aanslaat mag ze misschien zelfs de wei weer op en onder het zadel

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:30

Ik hoop zo voor jullie dat dit de oplossing is! Fingers crossed!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:51

Prachtig dat ze zich daar zo openstelde. Nu voorzichtig kijken of ze zich kan ontgiftigen met alle veranderingen, het zou fijn zijn als ze straks toch de wei op kan. Ik ben wel benieuwd naar de veranderingen die je moet gaan doen en de druppels/poeders die je moet geven.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:53

Pff meid, ik krijg er tranen van in mijn ogen!
Volg je topic al zo lang en ik vind het zo ontzettend fijn voor jou maar ook voor Mirre dat jullie eindelijk meer duidelijkheid hebben en weten waar jullie aan toe zijn de komende tijd!
Ik ga je blijven volgen en praat ons af en toe bij!
Sterkte en ontzettend veel succes de komende tijd, hopelijk kan je wat rust vinden, het klinkt misschien stom maar ik bedoel dit meer omdat je nu gewoon duidelijkheid hebt!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 22:08

Dank jullie wel!
En ja @Prima-donna,
Je hebt gelijk ik hoef aankomende tijd niet meer aan prednisolon of inslapen denken. Dat is een hele opluchting en ik hoop dat ik na vandaag eindelijk wel weer een nacht doorslaap, of niet heel vroeg wakker word.

Ook ga ik voortaan nog meer mijn gevoel volgen, alles wat ik vind/voel is waar als het met Mirre te maken heeft. Ik heb anderhalfjaar lang geroepen dat vipagraan niet goed voor mirre is(is wel goed spul maar niet voor mirre zelf) en wat blijk ik heb gelijk, zo ook met der organen etc.
Meer over voer ga ik morgen vertellen, ik ga even lekker me hoofd leegmaken en slapen!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:11

Jullie moeten wel een hele sterke band hebben als ze zo vecht, wees daar maar trots op. Jullie komen er wel bovenop!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 23:13

@seleenntjee,
Ja ik ben ook wel erg trots op wat we samen hebben, en dat we samen weer verder gaan knokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 08:17

Wat een verhaal! Fijn dat ze denken dat Mirre er bovenop kan komen. Ik vind de tijd ook best wel meevallen, een half jaar/jaar is niet zo heel lang, voor een paard dat zo ziek is. Maar voor mijn gevoel komt het wel goed met jullie! En ik ben het helemaal met je eens dat je, je gevoel moet volgen waar het Mirre betreft. Je kent het dier zo goed, jij voelt echt wel aan wat het juiste is voor haar.

Veel succes!

Ik zou het leuk vinden als je hier een beetje bijhoudt hoe het met haar gaat.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 08:29

Dankjewel voor je reactie!

En ja een halfjaar/jaar is inprincipe niet veel op een paarden/mensen leven.

Ik ga jullie zoiezo op de hoogte houden!

Bedankt voor al jullie steun!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 08:55

Heeft ze ook pijn of dat niet? want een half jaar/jaar met flinke pijn en dan geen zekerheid dat het helemaal beter wordt vind ik persoonlijk veel te lang..

Als ze geen pijn heeft is het een ander verhaal :) hoop voor je dat ze beter wordt.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 09:25

Ja ze heeft er waarschijnlijk wel last van, maar de pijn gaat geen halfjaar/jaar duren hoor! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:36

xxsalinaxx schreef:
Ja ze heeft er waarschijnlijk wel last van, maar de pijn gaat geen halfjaar/jaar duren hoor! :)

Mooi gezegd!

Natuurlijk zal het paard zich niet lekker voelen en misschien zelfs wel pijn hebben. Maar is pijn nou zo vreselijk? Indien er sprake is van ondraaglijk lijden wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar ik denk dat jij prima kunt inschatten wanneer het voor jouw Mirre teveel is.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 12:16

[***] schreef:
xxsalinaxx schreef:

Mooi gezegd!

Natuurlijk zal het paard zich niet lekker voelen en misschien zelfs wel pijn hebben. Maar is pijn nou zo vreselijk? Indien er sprake is van ondraaglijk lijden wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar ik denk dat jij prima kunt inschatten wanneer het voor jouw Mirre teveel is.

Ja daarom, ze wordt heel goed in de gaten gehouden :)
En mirre is een taaie dus komt goed !

chuzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:08

Wat een hoopvol bericht. Het ontgitigen zal moeilijk en zware periode kunnen wordn, maar met jouw steun zal mirre zeker door vechten.