Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amaris schreef:Is dit dier niet gewoon ontzettend atactisch? Ik ben heel benieuwd TS... hou je ons op de hoogte als je bij de DA bent geweest?
terpentijn schreef:Ik vermoed zelf zo'n beetje, dat ze de sprongen achter op de foto gaan zetten ivm OC(D), dan weet je meteen de "stand" van zaken. En in hoeverre hier nog toekomst in zit.
!
Bonny_CT schreef:Jeetje meis, ik heb net je hele topic gelezen.. En wil als eerste zeggen wat is die gigantisch opgeknapt zeg. Ik ben heel benieuwd wat er vandaag uitkomt. Ik hoop dat het iets is waar jullie beide mee kunnen leven.. Ik duim mee voor jullie
terpentijn schreef:Hoe kunnen ze op de andere kliniek nu over de telefoon al vermoeden dat het - ondanks dat er rontgenfoto's bestaan die Osteochondrose ter plekke in de beengewrichten hebben aangetoond - NIET in de sprongen zit, maar in de rug? Dat lijkt me erg voorbarig - je hebt zeker niet de beschikking over die rontgenfoto's van indertijd, misschien wil die kliniek ze alsnog aan je ter beschikking stellen (doormailen?) kun je ze woensdag meenemen/ of alvast aan de andere kliniek mailen?
Als ze wat met zijn sprongen en knieën willen verwacht ik eigenlijk eerder dat ze willen gaan echo"en zodat je ook kraakbeen in beeld kunt brengen. (Met 8 maanden is inderdaad OC vastgesteld in sprongen en knieën maar het zou best eens zo kunnen zijn dat hij dat gewoon óók heeft (en daar helemaal geen last van heeft)).geerke schreef:eigelijk kun je beter een ocd hebben,die kunnen ze nog weghalen.
Als het echt iets neurologisch is word het een heel ander verhaal ben ik bang![]()
Ik begin nu met duimen en houd dat vol tot het onderzoek achter de rug is.

terpentijn schreef:En ik doe ook weer gewoon net alsof Muis helemaal normaal is (ach een klein afwijkingkje hier en daar) en... DUIM MEE!!!
Lieve schat, nooit de moed opgeven he, ondanks mijn soms bar realistische opmerkingen... het is jouw MUIS, die jij de beste kansen gunt... hoevelen zouden dat doen met een gemankeerde jaarling...?
@switt: het is JOUW MUIS.