Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liljebo schreef:Ik herken het allemaal. Zit momenteel met een zieke pony (na al 3 zieke paarden achter de kiezen), weet nu dat het allang speelt en begin nu ook zaken te beseffen, die ik wellicht eerder had moeten zien. Ze praten niet en soms sluipt het er zo in, dat het gewoon niet opvalt.
Een mogelijke optie... Thermografie. Maar dan wel door een professioneel iemand. Dat kan je wel een indicatie geven waar hij precies pijn heeft en wellicht richtpunten geven..Het is maar een idee hoor... je zult hoe dan ook je eigen gevoel moeten volgen. Maar ik kan mij voorstellen dat het handig is te weten waar je moet kijken, als je nog verder wilt kijken.
Sterkte trouwens.
mariska32 schreef:mister,je zou bij van dijk foto's/scan kunnen laten maken.
ik weet uit ervaring dat het daar redelijk betaalbaar is,het is dichtbij en ze hebben pas nieuw matriaal.
1 ding geef ik je wel mee.
een paard wat kreupelt heeft pijn.
liljebo schreef:Als het weer goed komt... weet je waarvoor je het doet. Maar na 3 paarden in laten slapen en de vierde op de nominatie, waar je al een eeuwigheid voor vecht, willen de twijfels wel erin sluipen, eerlijk gezegd....
Maar goed... dit is Misters topic. Wilde alleen duidelijk maken dat ik die breekmomenten erg goed ken.
Mister01 schreef:en weet wat het met echte paarden-mensen (niet te verwisselen met mensen-met-paarden) doet, ze gaan zelf ook een stukje dood! zoals ze weleens zeggen dat je hart breekt en dat doet het ook echt!