Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merrieveulen schreef:@ breghje, sinds vandaag is de mest van mijn pony weer bijna normaal, ik vermoed dan ook dat de grote schoonmaak er bijna op zit. ik zou gewoon doordoen zoals het nu gaat, even de tijd geven.
miek140 schreef:opisop_shop schreef:Ben nog niet uit over het voer dat ik ga geven, heb van een kennis een tip gekregen voor vitaminesupplement maar die vond ik wel vrij prijzig en het is natuurlijk handiger om een koek te voeren (iedere dag zo iets uit de hand kunnen geven ipv poeder ofzo mengen met voer) maar de koeken ben ik geen voorstander van. Denk dat ik de subli zonder eerst eens ga mengen met een ander voer om zo het gemiddelde mineralengehalte wat op te krikken per voerbeurt.
Marstall heeft ook weideriegel koeken, volgens mij zit daar een stuk minder suiker in dan de pavo koeken. Misschien een ideeetje? Ik zelf voer Marstall Force bij, dat zijn kleine korreltjes. Kan je ook uit de hand voeren.
ZusJacobs schreef:Mensen met de RSIH? Passen de dekens bij jullie pony's/paarden heel goed? Geen schuurplekken? En hoe houden de gespjes/klitteband het bij jullie? En de binnenvoering?
Mijn pony kreeg haar RSIH sneller gesloopt dan haar Pagony, en ze krijgt er dus schuurplekken van op haar borst, hij zit daar ook echt niet lekker, veel te laag lijkt wel. + het klitteband lijkt het slecht te houden en ze had al heel snel de kontriem gesloopt! + Het zachte spul binnen lijkt snel los te laten en kapot te gaan, terwijl ze helemaal niet veel schuurmogelijkheden heeft.
momo_lover schreef:vanaf wanneer leggen jullie de deken 24/7 op? In de nachten vindt ik het nu nog te koud voor een open deken of stel ik me dan nu aan. De deken gaat nu rond 7 uur op als het nog donker is en haal ik rond half 10 in de avond af.
Merrie draagt hem eigenlijk alleen omdat ze al gek wordt van een mug en dan maar blijft lopen ze heeft nu heerlijke rust in haar kopje. Ze draagt een Sweet itch van Rambo. Dit vanwege de kleur en het makkelijker aantrekken dan een pagony.